اخبار استانها

هشدار خیز مجدد کرونا در خوزستان

هشدار خیز مجدد کرونا در خوزستان

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۹۲۹ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند که تعداد مراجعه‌کنندگان به این مراکز نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

وی افزود: پس از تست‌های انجام شده، ۲۷۶ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند که نسبت به روز گذشته سه بیمار کمتر شده است. در این مدت پنج بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند که تعداد موارد بستری جدید نسبت به روز قبل پنج نفر کمتر شده است. در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند.

علوی گفت: روز گذشته ۲۵۵ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافتند که با احتساب افراد در قرنطینه خانگی، میزان بهبودیافتگی در خوزستان حدود ۹۷.۴ درصد است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با اشاره به وضعیت پایدار خوزستان افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی حدود ۷۰ درصد است. میزان رعایت استفاده از ماسک در اماکن عمومی مرکزی نیز ۶۲ درصد و در مناطق حاشیه‌ای حدود ۱۰ درصد است. میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در اماکن اسکان مهمانان نوروزی مطلوب نیست و نگرانی از خیز مجدد بیماری وجود دارد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا