سمنان

هشدار جدی استاندار سمنان به مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) برگزار شد، با تمجید از نقش‌آفرینی مؤثر خانواده شهدا در ایجاد فرهنگ امید، ایستادگی و شهامت در جامعه اسلامی اظهار کرد: باید تلاش کرد تا نام شهید و شهادت همواره زنده بماند.

هاشمی گفت: همواره خود را خدمتگزار خانواده معظم شهدا می‌دانم و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنم.‌
استاندار سمنان با اشاره به شاخص‌های حضور مردم استان در عرصه‌های دفاع مقدس گفت: استان سمنان به معنای واقعی، شهیدپرور است.

هاشمی با ذکر اینکه خانواده معظم شهدا گل‌های سرسبد آفرینش هستند، در اهمیت تلاش و انجام کار درست در جامعه گفت: اگر کسی در کار و وظیفه خود نسبت به مردم قصور کند، خائن است.

او به خانواده معظم شهدا و مردم استان قول داد تا آنجا که بتواند در انجام وظایف خود کوتاهی نخواهم نکرده و نظارت بر عملکرد مسؤولان، بازار و… را به‌صورت مستمر پیگیری کند.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وصایا و تأکیدات شهدای والامقام مبنی بر مردم‌داری و انجام بی‌منت وظایف گفت: بی‌تردید تفسیر وصیت‌نامه و پیام شهدا برای مسؤولان این است که برای مردم تلاش و خدمت کنیم.‌

هاشمی تصریح کرد: هر مسؤولی که به هر دلیل به خانواده شهدا و مقدسات کشور و دین توهین کند، هیچ جایگاهی در استان نخواهد داشت.‌

انتهای پیام/۷۴۰۰۵/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا