سیاسی

هشدار امیردریادار سیاری : دشمن دنبال تجزیه‌طلبی است

هشدار امیردریادار سیاری : دشمن دنبال تجزیه‌طلبی است

امیردریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم بزرگداشت شهدای ساوجی در عملیات آزادسازی خرمشهر و شهدای هنرمند که با عنوان حماسه فتح در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار شد، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت اظهاد داشت: برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا نباید تنها به برگزاری مراسم و یادواره بسنده کرد بلکه باید متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلام و شهدای گلگون کفن بود تا دنبال کننده و تداوم بخش فرهنگ و ارزش شهدا بود.
وی افزود: افتخار ما تداوم راه و فکر و اندیشه شهداست و تا وقتی که راه پرافتخار شهیدان را ادامه بدهیم در مقابل همه دشمنان ایستادگی خواهیم کرد چراکه انقلاب اسلامی به برکت خون پاک هزاران هزار شهید به ما رسیده است.
سیاری بیان کرد: دشمن و استکبار جهانی از طریق شیوه‌های مختلفی به دنبال انزوای نظام اسلامی بوده تا منافع خود را تضمین کند بنابراین اختلافات قومی و قبیله‌ای، مذهبی و همچنین تجزیه طلبی از جمله برنامه‌های دشمن برای آسیب به انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: انقلاب اسلامی بیشترین ضربه را از تروریست خورده به طوری که ایران اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور در دوران انقلاب اسلامی داشته و دشمن با ترورهای متعدد شخصیت‌های کشورمان به دنبال تامین منافع خود بود و در ادامه دشمنی خود علیه نظام اسلامی عزیزان این ملت را به شهادت رساند.
سیاری عنوان کرد: تحمیل جنگ ۸ ساله از سوی رژیم بعثی عراق و توسط صدام از دیگر تلاش‌های دشمن برای آسیب به این انقلاب و نظام بود و در جنگ تحمیلی که هشت سال به طول انجامید یک وجب از خاک این کشور به تصرف دشمن در نیامد، این درحالیست که شکست انقلاب اسلامی، تامین منافع استکبار و تصرف خاک پاک ایران اسلامی از اصلی‌ترین اهداف دشمن در طول دوران دفاع نقدس بود که با تجهیز نظامی و مادی رژیم بعث توسط استکبار جهانی و ایادی وابسته به آنان صورت گرفته بود اما با شکست مواجه شد.
وی افزود: هشت سال جنگ نابرابر به ملت ایران تحمیل شد تا دشمن به اهدافی که از پیش برای خود ترسیم کرده بود دست یابد اما ناکام ماند. در دفاع مقدس خون دادیم تا انقلاب را حفظ و بالندگی و عزت خود را محافظت کنیم چراکه علیرغم پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس، دشمنی استکبار تمام نشد و دست به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی زدند تا بر فکر جوان ایرانی غلبه کرده و تفکر و اندیشه جوان ایرانی را نشانه گرفتند که این ترفند نیز بی اثر ماند.
سیاری خاطرنشان کرد: بلوک غرب و شرق که در طول هشت سال دفاع مقدس از صدام حمایت کردند، امروز پشیمان هستند زیرا به قدرت شیرمردان ایرانی و فرهنگ شهادت در میان ملت ما واقف شدند و ما در عرصه جنگ نرم هم پیروز شدیم و اکنون آمادگی دفاعی نیروهای مسلح کشور ما در بالاترین حد برای پاسخ به هرتهدیدی است و امروز بهترین نعمتی که نصیب مملکت ما شده مساله امنیت است و اگر شرایط ایران را با کشورهای منطقه مقایسه کنیم به اهمیت آن پی خواهیم برد بنابراین شرط پیروزی و به سر منزل رسیدن اهداف انقلاب تداوم راه شهدا، پرهیز از تفرقه، نفوذ ناپذیری و حرکت در راه ولایت فقیه است.

بیشتر بخوانید:
واکنش فرمانده نیروی دریایی ارتش به حضور اسرائیل در منطقه / به زودی، ناوشکن دماوند به آب انداخته خواهد شد

علت «امن شدن آسمان ایران» به روایت امیر سیاری

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن گفت: دشمن با حربه‌هایی همچون نفوذ، تحریم، فشار حداکثری در ادامه دشمنی استکبار و دشمنان بود تا ملت ایران از مسیر اصلی خود برگشت بخورد و نظام اسلامی منزوی شود با این حال، حفظ تمامیت ارضی، ماندگاری انقلاب اسلامی، درخشش جمهوری اسلامی ایران و تأثیرگذاری در عرصه های بین المللی، امنیت ملی، تقویت قدرت بازدارندگی و آمادگی کامل نیروهای مسلح از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به برکت خون شهدا به دست آمده است.
وی اضافه کرد: ایمان و اعتقاد، اتحاد و انسجام، پرهیز از تفرقه و ولایت‌مداری رمز عبور ملت ایران از توطئه های دشمنان است و تا امروز با افتخار از دسیسه دشمن عبور کرده و در اوج صلابت ایستاده است.
سیاری بیان کرد: عملیات بیت‌المقدس منجر به آزادسازی خرمشهر شد چراکه عملیات بیت‌المقدس شبیه معجزه است و به فرموده امام، خرمشهر را خدا آزاد کرد. مجاهدان خدا در این عملیات سینه سپر کردند و با ۲۶ روز حمله خرمشهر را آزاد کردند و امروز خرمشهرها در راه است و هر جا اتحاد داشته باشیم، با ولایتمداری می توانیم خرمشهرهای دیگری را فتح و برای انقلاب افتخار آفرینی کنیم.

۲۱۲۳۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا