اخبار ورزشی

هاشمی نسب: کاملاً دلی به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتم

هاشمی نسب: کاملاً دلی به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتم

به گزارش خبرگزاری recive؛ مهدی هاشمی نسب در مورد قهرمانی فولاد در سوپر جام اظهار داشت: ما جز برد به چیزی دیگر فکر نمی‌کردیم. شرایط مان در لیگ برتر نسبتا بدی بود و می‌خواستیم ببریم تا دور برگشت را بهتر آغاز کنیم. خوشبختانه برد خوبی بود و به هواداران تبریک می‌گوییم.
وی در مورد اینکه گفته می‌شد او دوست داشت دستیار اول نکونام باشد، گفت: نه اینطور نبود. واقعیت این است که یک مقدار مشکل خانوادگی داشتیم، چون خانواده‌ام از هرچیزی مهمتر است. پدر و مادرم کسالت داشتند و ترجیح دادم کنار دآنها باشم. الحمدالله بهتر شدند و برگشتم.
مربی فولاد در مورد اینکه با پرسپولیسی‌ها روبرو نشد، گفت:‌ تمام دنیا رسم است که فقط سرمربی می‌رود و حالا اینجا یک دفعه 30 نفر سمت نیمکت‌ها می‌روند. در کل تمام نیمکت نشینان دوستان من هستند و هم بازیانم بوده‌اند. بعضی کارهایی که انجام می‌شود دلی است و برخی اوقات آدم دلش نمی‌خواهد سمت نیمکتی برود.
هاشمی نسب در خصوص اینکه حواشی در مسابقه زیاد بود، عنوان کرد: بعد از اینکه از تیم حریف یک نفر اخراج شد، یک مقدار سوت‌ها برگشت. یکی دو خطایی که گرفته شد اصلا خطا نبود و اگرم خطا بود، کارت نداشت. به هرحال این هم جزئی از فوتبال بوده و اعتراض همیشه است، اما فکر می‌کنم در آن صحنه مستحق اخراج نبودم.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در ارتباط با اقدام بیرانوند در بستن پنجره پرسپولیس

عالیشاه دوباره مصدوم شد

قسم اشتباه کمال کامیابی نیا

251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا