تهران

نیروی مقاومت در کشورهای مورد ظلم آمریکا تهدید را به فرصت تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، در سازمان بسیج دانشجویی تهران واقع در لانه جاسوسی سابق آمریکا، با حضور قائم مقام دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی و رئیس جهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

در این مراسم حسین اکبری قائم مقام دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به این که غم از دست دادن شهید سلیمانی ناشی از مکتب او است، اظهار کرد: نباید فکر کنیم با گرفتن انتقام خون حاج قاسم این ظلم به اتمام رسیده است، بلکه مکتب حاج قاسم زمانی به نتیجه می‌رسد که تمام ظلم‌ و جور عالم برچیده شود‌.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی معتقد بود که حماس و حزب الله به تنهایی می‌توانند رژیم صهیونیستی را به زانو دربیاورد و در این راستا خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در هر کشور مورد ظلم محور غربی، عبری و عربی که وارد شد، با هدف توانمند کردن مردم آن کشور برای تامین امنیت و دموکراسی، تهدید را به فرصت تبدیل کرد‌.

وی به نتایج شهادت حاج قاسم تاکید کرد و ادامه داد: علیرغم محاسبات دشمن، شهادت حاج قاسم نه تنها موجب تضعیف جبهه مقاومت نشد، بلکه با محبوبیت حداکثری سردار دل‌ها چهره‌ی حقوق بشری غرب زیر سوال رفت و به برکت خون حاج قاسم دموکراسی در عراق و سوریه تثبیت شد‌. 

اکبری هدف ایجاد وهابیت را ایجاد انحراف در اهل سنت و انگیزه نشر بهائیت و فرقه‌های مختلف را التقاط در شیعه دانست و گفت: حدود ۸۰ درصد اهل سنت در دنیا به اهل بیت(ع) ارادت دارند ولی دشمن با استفاده از افراط‌گرایی و نفوذ وهابیت در اهل تسنن می‌خواست اسلام را به انحراف بکشد و با نیروهای تکفیری و سلفی، حرم‌های شیعه را تخریب کند.

قائم مقام دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی به این نکته که ابرقدرت‌های جهان جرئت مخالفت و اعتراض به رژیم صهیونیستی را ندارند، اشاره کرد و افزود: جبهه مقاومت با دست خالی با تکیه بر اعتقاد حاج قاسم که بر مبنای سنت الهی است، در مقابل استکبار جهانی و ظلم به کشورهای اسلامی مقاومت می‌کند، به نحوی که پس از ۸ سال مقاومت یمن نه تنها نابود نشد، بلکه اکنون علاوه‌بر آل سعود و کشورهای متخاصم حاشیه خلیج فارس، در حمایت از فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی را هم تهدید می‌کند‌.

وی در پایان با اشاره به این که جان کری تمام تلاش خودش را کرد با حاج قاسم دیدار کند اما سردار مقاومت وی را رد کرد، افزود: اوباما به خود به خاطر داشتن دشمنی مانند شهید سلیمانی به خود افتخار می‌کرد، که در نهایت همه‌ی سردمداران استکبار در میدان مقابل مرد میدان به زانو درآمدند‌.

انتهای پیام/پ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا