زنجان

نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان آیت الله علی خاتمی امروز در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی استان زنجان، ضمن تبریک هفته ناجا، اظهار داشت : نیروی انتظامی در مسائل اجتماعی، خدمات عمومی و مردمی نقش پررنگی دارد که این قابل تقدیر است.
 وی به پیشرفت‌های نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی طی سالیان اخیر نشان داده توانایی بالایی در تامین نظم و امنیت جامعه داشته و از ماموریت‌های مختلف سربلند بیرون آمده که این مهم در سایه تلاش مجاهدانه و متعهدانه فرماندهان، مدیران و کارکنان نیرو به دست آمده است.
  امام جمعه زنجان، امنیت را مقوله‌ای بسیار مهم خواند و نیروی انتظامی، بازوان توانمند و چشمان بیدار نظم و انتظام جامعهمعرفی کرد و ادامه داد: امروز پلیس ایران از قاطعیت و اقتدار توام با اخلاق، عدالت، مروت و ترحم برخوردار است.
 خاتمی با بیان اینکه استقرار امنیت، ماموریت نیروی انتظامی است،تصریح کرد: اعتماد عمومی جامعه، مهمترین و بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است که امروز آن را در جامعه مشاهده می‌کنیم.
 وی توجه پلیس استان به بحث خانواده و احداث دارالقرآن امام خامنه‌ای ( مدظله العالی ) در انتظامی استان را بسیار خوب و اثر گذار دانست و تصریح کرد: در حال حاضر پلیس در نظامی اسلامی با هدف الهی مشغول به کار بوده و به مردم خدمت می‌کند و تمامی خدمات پلیس به مردم اجر و پاداش الهی دارد.
 نماینده ولی فقیه در استان زنجان در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های خالصانه مجموعه فرماندهی انتظامی استان در راستای ارتقاء نظم و امنیت، افزود: پلیس استان در ماموریت‌های خود بسیار منظم، وظیفه شناس و قاطع هستند .
 
آمادگی کامل پلیس استان برای تامین نظم و امنیت شهروندان
 
در ابتدای این دیدار، فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نظم و امنیت، اظهار داشت: هفته ناجا از 17 مهرماه با شعار “پلیس هوشمند، امنیت پایدار” آغاز و تا 23 مهرماه ادامه دارد که برنامه‌های مختلفی نیز در طول این هفته اجرا شده و خواهد شد.
  رحیم جهانبخش با اشاره به آمادگی پلیس استان برای تامین نظم و امنیت جامعه افزود: دل مردم به حضور پلیس گرم است و آحاد جامعه نیروی انتظامی را پناهگاه امن و قابل اعتماد می‌دانند.
 فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی دوشادوش سایر نیروها در تلاش است تا قبل از هر اقدام مخل امنیت آن را شناسایی، خنثی و برخورد کند، خاطر نشان کرد: استان زنجان جزو استان‌ها امن کشور است و این به سبب مشارکت مردم، نهادها، سازمان‌ها، بسیج و اقشار مختلف مردم است که امنیت را تولید و نیروی انتظامی تلاش می‌کند آن را حفظ و ارتقاء دهد .
 سردار جهانبخش با بیان این که ایجاد امنیت در جامعه بدون مشارکت همه جانبه آحاد مختلف مردم و مشارکت همه دستگاه‌‎ها و نهادها با نیروی انتظامی محقق نخواهد شد، تاکید کرد: همه باید برای ارتقاء امنیت و احساس آن در جامعه تلاش کنیم چرا که احساس امنیت، بر خود امنیت مقدم است .
 وی با بیان اینکه راهبرد و رویکرد پلیس تعامل با سایر دستگاه‌ها است، تصریح کرد: در تامین نظم و امنیت جامعه دستگاه‌های مختلف نقش دارند که هر یک باید برنامه‌ریزی هدفمند در این راستا داشته باشند.
 فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت: پلیس زنجان علاوه بر تامین امنیت، در ماموریت‌های دیگری نظیر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های کرونایی نیز حضور فعال داشته و بدون هیچ گونه تنش و مشکلی این ماموریت را انجام داده است.

 انتهای پیام/73002


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا