کرمان

نکونام: 3 امتیاز ارزشمند کسب کردیم/ گل گهر با 10 نفر هم می تواند هر تیمی را شکست دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، جواد نکونام بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری اظهار داشت: می دانستیم بازی سختی داریم. به باشگاه گل گهر تبریک می‌گویم یک باشگاه کاملا حرفه‌ای و تیم منسجم و حرفه‌ای دارند. نفرات خوبی دارند. به این تیم تبریک می گویم. به آنها تبریک می‌گویم ما در این دو سال اخیر فقط توانستیم روز آخر نقل و انتقالات دو بازیکن بگیریم و 6 بازیکن از دست داده‌ایم. می‌دانستیم بازی سختی داریم به بازیکنانم قبل از بازی گفته بودم.

نکونام ادامه داد: هر دو تیم با برنامه و تاکتیکی بازی می‌کردند. به باشگاه گل‌گهر تبریک می‌گویم که یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای دارند، بازیکنان باکیفیتی دارند، یکی از بهترین تیم‌های فوتبال کشورمان هستند. 6 بازیکن از دست داده‌ایم، بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم اما تیم ما با برنامه بازی کرد. می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم بازی سختی بود. در تمرین هم به بازیکنانم گفته بودم که باید خوب و با تمرکز بالا بازی کنید. گل‌گهر تمام حریفان را تحت فشار می‌گذارد اما امروز به جز توپ‌هایی که از کناره‌ها سانتر می‌کرد موقعیتی به حریف ندادیم. اگر باهوش بودیم در ضد حملات می‌توانستیم به گل برسیم. اما بازیکنان زحمت کشیدند تمام تلاش‌شان را کردند.

وی ادامه داد: مبارک مردم خوزستان، هواداران خوب فولاد باشد. بعد از سه مساوی به پیروزی رسیدیم. سه امتیاز ارزشمند گرفتیم. در سه بازی گذشته هم در دو بازی حق‌مان بود پیروز شویم اما شرایط برای‌مان سخت شده بود؛ اما این فوتبال ادامه دارد. شرایط طوری است که باید تا آخرین روز بجنگیم و با وجود آسیب‌دیدگان‌مان برای ادامه لیگ آمده شویم که 4-5 روز یکبار به میدان برویم. مظلوم‌ترین تیم، تیم ما است شرایط نابرابری با همه تیم‌ها داریم. خوشحالم که توانستیم تیم خوب و شایسته گل‌گهر را شکست بدهیم. 

وی در مورد حواشی رخ داده در میدان اظهار داشت: این حواشی طبیعی است. به خاطر اخراجی که رخ داد اعتراضی انجام شد اما بازیکن هم اشتباه می‌کند. این مسائل در فوتبال طبیعی است. بازی سنگینی را حاج ملک قضاوت کرد. او بازی را به خوبی قضاوت و کنترل کرد. در نیمه دوم حواس‌مان بود که هیچ برخوردی با بازیکنان حریف نداشته باشیم. 

نکونام در مورد کارت‌های زرد زیادی که به نیمکت‌نشینان داده شد، گفت:‌ وقتی بازی سنگین می‌شود کارت هم زیاد داده می‌شود باید ببینیم بازیکنان و مربیان چه حرف‌هایی زدند که به آنها کارت داده شده و این داور است که تصمیم می‌گیرد که کدام حرف کارت دارد و کدام حرف کارت ندارد.

سرمربی فولاد در مورد بازی تدافعی تیمش در نیمه دوم گفت: می‌دانستیم چه می‌خواهیم. گل‌گهر تیم باکیفیتی است و بازیکنان با کیفیتی دارد 10 نفره می‌تواند هر تیمی را شکست بدهد. آنها را به خوبی آنالیز کرده بودیم و من مشکلی با بازی دفاعی ندارم. همانطور هم که گفتم پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته بود و 6 بازیکن هم از تیم ما جدا شدند.

وی درباره حردانی بازیکنی که شایستگی‌های زیادی دارد، عنوان کرد: زمانی که من به فولاد رفتم این بازیکن حتی با باشگاه قرارداد نداشت و آمد تا من او را ببینیم و قرارداد سال اول و دوم او 50 و 60 میلیون تومان بود اینها مکتوب است و می‌توانید آنها را ببینید. من از یکی از مربیان تیم ملی خواستم سر بازی دوستانه ما بیاید تا این بازیکن را ببیند. این بازیکن می‌تواند در تیم ملی حضور داشته باشد اکنون بهترین دفاع راست ایران است. ممکن است فصل آینده به هر باشگاهی برود و شاید هم با ما باشد؛ اما باید از بازیکنان تاپ فوتبال‌مان مراقبت کنیم و به آنها شکل بدهیم. زیرا بازیکنان خلاق کم داریم و به چنین بازیکنانی احتیاج داریم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا