تهران

نوش‌آبادی: تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر تسهیلات در اختیار تولیدکننده قرار گیرد

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار، دادستان و بخشدار پیشوا در حاشیه بازدید از یک کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی پیشوا در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: هم دولت و هم مجلس مصمم هستند مسئله تولید، اشتغال زایی و کارآفرینی یک اصل است که در واقع یک موضوع بسیار حیاتی در کشور محسوب می شود.

وی گفت: این کارخانه یکی از کارگاه ها و کارخانه های مهم پیشوا محسوب می شود و یک پروژه ای است که ۱۰ سال پیش شروع شده اما متأسفانه به خاطر مسائل بانکی، وام و تسهیلات به مشکل برخورده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: جلسه ای که امروز با حضور مسوولان شهرستان پیشوا در این کارخانه برگزار شد در راستای برون رفت از مشکلات این کارخانه بود که به نظرم به جمع بنده خوبی دست یافتیم.

نوش آبادی بیان کرد: بانک مهلت دو ماهه داد تا مسائل مربوط به پرداخت مطالبات این کارخانه انجام شود و همچنین مسائل مربوط به سندهایی که در بانک است آزاد شود و موضوع ۳۰ میلیاردی که این عزیزان قرار است برای فعال شدن خط تولید از بانک بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی این مشکل حل می شود که خط تولید این کارخانه فعال شود و همه این تسهیلات و بدهی ها به خاطر این بوده که تولید متوقف شده است.

این مقام مسؤول گفت: با وزیر اقتصاد تماس گرفتم که با مدیرعامل بانک ملی نشستی داشته باشیم که موانع پرداخت آن ۳۰ میلیارد رفع شود و در اختیار صاحب کارخانه قرار بگیرد تا خط تولید راه بیافتد.

نوش آبادی ادامه داد: تلاش می کنیم تا این تسهیلات هر چه سریع تر در اختیار این تولیدکننده قرار بگیرد تا خط تولید راه اندازی شود و اگر خط تولید فعال شود تمامی بدهی ها تسویه و مسائل محتلف در این زمینه حل می شود.

وی تصریح کرد: موانع این کارخانه یکی بحث مطالبات بانک است که قبلا تسهیلات گرفتند و قرار شد راهکاری برای آن در نظر گرفته شود و یک بخش هم دریافت تسهیلات جدید است و تسهیلات جدید هم در گرو پرداخت تسهیلات قبلی است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا