اخبار ورزشی

نوروزی: وزارت بهداشت هنوز نامه رسمی برای حضور هواداران در ورزشگاه را ابلاغ نکرده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا نوروزی در خصوص نامه‌ای که دیروز مبنی بر اینکه از بازی بعد  30 درصد ظرفیت ورزشگاه ها، تماشاگران می‌توانند حضور داشته باشند، اظهار داشت: در خصوص این موضوع ما 2، 3 ماه قبل با وزارت بهداشت مکاتبه کردیم و پروتکل هایی که نیاز بود را به آنها ارائه دادیم. وزارت بهداشت هم تایید کرد و برای ستاد ملی مبارزه باکرونا فرستاد، ما هم منتظر بودیم تا جوابش اعلام شود. 

وی افزود:  بنا به دلایلی فکر می کنم ستاد ملی مبارزه با کرونا ترسید که ویروس کرونا دوباره اوج بگیرد، این اتفاق نیفتاد ولی چند وقت قبل برای رئیس باشگاه ها نامه فرستاد و پروتکلی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال شد که مربوط به آن ها و ارباب رجوع به باشگاه ها بود.من هم دیروز شنیدم از طریق شورای تأمین اعلام شده که از هفته بعد رقابت‌های لیگ برتر می‌توانیم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم ولی تا الان هیچ نامه رسمی از سوی وزارت بهداشت برای ما ارسال نشده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان کرد: وزارت بهداشت به ما اعلام خواهد کرد و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم. حضور هواداران در استادیوم‌ها بسته به نوع مسابقه و فضای باز یا بسته بودن آن دارد که با توجه به این موضوعات  و با جمع‌بندی که شکل گرفت تصمیم گرفتیم هر زمان که ستاد ملی مبارزه با کرونا با ما موافقت کرد 30 درصد ورزشگاه‌ها را به تماشاگران اختصاص دهیم. پرسنل باشگاه‌ها باید واکسینه شده باشند و در غیر این صورت نمی‌توانند خدمات خود را  ارائه کنند و افرادی هم که به باشگاه ها مراجعه می کنند باید کارت واکسیناسیون داشته باشند.

نوروزی ادامه داد: اومیکرون نسبت به نوع قبلی ویروس کرونا قدرت سرایت بالایی دارد ولی شدت علائمش نسبت به نوع قبلی پایین‌تر است و مرگ و میر کمتری دارد. در صورت ابتلا شدن به اومیکرون با استراحت و رعایت موارد بهداشتی می‌شود آن را درمان کرد.

انتهای پیام/

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا