سیاسی

«نماینده ویژه» رهبری در دیدار با زلزله‌زدگان: دولت و مسئولین برای بازگشت «زندگی عادی» مردم خوی در تلاشند / «تسریع» در روند ارائه خدمات، ضروری است

«نماینده ویژه» رهبری در دیدار با زلزله‌زدگان: دولت و مسئولین برای بازگشت «زندگی عادی» مردم خوی در تلاشند / «تسریع» در روند ارائه خدمات، ضروری است

نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب در ادامه بازدیدهای خود از روند خدمات رسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی گفت: دولت و مسئولین برای بازگشت زندگی عادی مردم خوی در تلاشند

به گزارش recive، نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر؛ حجت‌الاسلام و المسلمین معزی با حضور در درمانگاه صحرایی جمعیت هلال احمر مستقر در اردوگاه اسکان اضطراری «اتوبوسرانی» شهر خوی از روند ارائه خدمات در این اردوگاه بازدید کرد.

وی در این بازدید با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته بر ضرورت ارائه خدمات به حادثه دیدگان گفت: خدمات امدادی، حمایتی و درمانی جمعیت هلال احمر در حوادث طبیعی و غیز طبیعی، بسیاری از مشکلات مردم را حل کرده و آرامشی در حادثه دیدگان ایجاد می‌کند که عبور از بحران را ساده تر می سازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی در ادامه از بخش‌های مادر و کودک، پرستاری و تزریقات این درمانگاه بازدید کرد.

نماینده ویژه مقام معظم رهبری همچنین در بازدید از داروخانه هلال احمر مستقر در بیمارستان صحرایی، ارائه دارو در ۲۴ ساعت شبانه روز و به صورت رایگان را خدمتی ارزنده و قابل تقدیر دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین معزی همچنین در به کارکنان داوطلب این داروخانه توصیه کرد که در هنگام تحویل دارو به بیماران به آن‌ها مشاوره‌های بهداشتی نیز ارائه دهند.

وی در این زمینه خاطرنشان کرد: « توصیه به رعایت بهداشت در پیشگیری از شیوع بیماری‌ها در اردوگاه های موقت اضطراری بسیار موثر و ضروری است.»

قدردانی از دکتر ارشادمنش، پزشک داوطلب هلال احمر و از آزادگان دوران دفاع مقدس که در سال ۶۳ از طرف جمیت هلال احمر به عنوان امدادگر به جبهه اعزام شده بود و در همان سال به اسارت در آمده بود از حاشیه های دیدنی این بازدید بود.

پس از این نماینده ویژه مقام معظم رهبری به چادرهای تعدادی از ساکنان اردوگاه اتوبوسرانی سر زد و در دیدارهای چهره به چهره به بررسی وضعیت موجود و مشکلات آنان پرداخت.

نماینده ویژه مقام معظم رهبری در این دیدارها بر ضرورت تسریع در ارائه خدمات به زلزله زدگان تاکید کرد و گفت: این دوره موقت است و باید به بهبود شرایط امید داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به اینکه روز گذشته نیز ریاست محترم جمهوری به خوی آمده و در جریان نیازها و مشکلات قرار گرفته اند افزود: دولت و مسئولین در تلاش برای برقراری و بازگشت زندگی عادی مردم با نوسازی، بهسازی و مقاوم سازی ساختمان‌ها هستند.

2121

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا