هرمزگان

نماینده هرمزگان: رزمایش پیامبر اعظم(ص) در خلیج فارس اقتدار آفرین و جلوه اراده ملی است

محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار recive در بندرعباس گفت: رزمایش اخیر سپاه در آبهای خلیج recive که اشکال جدید و متنوعی از تجهیزات و نوآوری‌های دفاعی را به نمایش گذارد، جلوه‌ای از تحقق اراده ملی در عرصه نظامی بود.

وی با بیان این که توان قوای مسلح کشورمان یکی از اصلی‌ترین عوامل خنثی کننده تهدیدات دشمنان ملت ایران است، خاطرنشان کرد: اتکای به داخل در تولید انبوه تجهیزات دفاعی و موشکی بگارگیری شده در یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران سبب شده تا به سطح بالایی از زایش نامحدود قدرت در عرصه‌های کلیدی و راهبردی نظامی دست پیدا کنیم و این مرهون مجاهدت‌های فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح است.

 

نماینده مردم هرمزگان اضافه کرد: دستیابی سپاه به نقاط درخشان در مسیر تکامل قدرت، محصول خودباوری و هدایت هوشمندانه و دوراندیشانه فرماندهی معظم کل قوا و جانفشانی‌های مستمر فرماندهان رشید این نیرو در ایجاد بازدارندگی فعالانه و پایدار است و خون پاک شهدای میهن‌مان نیز مددبخش این حرکت عظیم بشمار می‌رود.

آشوری همچنین به دخالت‌های بیگانگان در ابراز نگرانی از انجام رزمایش اخیر نیز اشاره و عنوان کرد: آنهایی از توانمندی دفاعی ایران نگرانند باید بدانند که ملت ایران توانمندی خود در عرصه دفاعی را هرگز متوقف نخواهد کرد و زمانی که آمریکا و برخی کشورهای اروپایی سالانه دهها میلیارد دلار تسلیحات متنوع جنگی را به کشورهای منطقه می‌فروشند، نمی‌توانند از ایران بخواهند که دامنه و سطح توانمندی‌های دفاعی‌اش را محدود کند.

وی اضافه کرد: بیگانگان همواره بدنبال برافروختن آتش تنش میان کشورهای منطقه بوده‌اند و این در حالی است که ایران همواره نقش صلح آفرین خود در منطقه را ایفا کرده و بر این نقش اصرار دارد.

انتهای پیام/ 88055/ ق

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا