گلستان

نمایشگاه «مکتب حاج قاسم سلیمانی» در گرگان افتتاح شد/ محصولات عفاف و حجاب به صورت رایگان توزیع می‌شود+تصاویر

به گزارش خبرگزاری recive از گرگان، به همت شورای جهادی سپاه شهرستان گرگان و قرارگاه‌های جهادی در حوزه‌های مقاومت بسیج؛ نمایشگاه «مکتب حاج قاسم سلیمانی» در قالب هفت غرفه و به مدت پنج روز در شهرستان گرگان افتتاح شد.

وحید فخرالدین عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه مکتب حاج قاسم در گفت و گو با خبرنگار recive از گرگان اظهار کرد: مکتب حاج قاسم در جامعه باید همه گیر شود باید جوان‌های ما که هدف اصلی گام دوم انقلاب و ذخیره انقلاب اسلامی هستند بتوانند نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: امروز نمایشگاه مکتب حاج قاسم سلیمانی به همت شورای جهادی سپاه شهرستان گرگان و قرارگاه‌های جهادی در حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان و با حضور فرمانده سپاه ناحیه گرگان افتتاح شد.

وی از فعالیت هفت غرفه در نمایشگاه مکتب شهید قاسم سلیمانی خبر داد و ابراز کرد: این نمایشگاه در قالب هفت غرفه و به مدت پنج روز در پارک‌شهر شهرستان گرگان دایر است.

 

فخرالدین با تاکید بر اینکه نمایشگاه مکتب حاج قاسم سلیمانی به مدت پنج روز در گرگان دایر است، اظهار کرد: این نمایشگاه با محوریت حجاب، خدمات اجتماعی و درمان امروز استارت زده شد و به مدت پنج روز این غرفه‌ها برپا خواهد بود و به مردم خوب شهرستان گرگان خدمات می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در پاسخ به سوال خبرنگار recive مبنی بر اینکه آیا این نمایشگاه توانسته است در زمینه ترویج فرهنگ حاج قاسم سلیمانی اثرگذار باشد، افزود: ما سعی می‌کنیم به این سمت برویم که اثرگذاری داشته باشیم و امسال مکتب حاج قاسم با مکتب فاطمی همزمان شده است و غرفه‌ای به همت بچه‌های محله امام‌رضا ایجاد شده تا بتوانیم فرهنگ علوی و فاطمی را در جامعه گسترش بدهیم که موضوعات حجاب بسیار مدنظر ماست و همچنین روحیه جهاد ایثار و شهادت را در دل جامعه تزریق کنیم.

وی با تاکید به موضوع اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در نمایشگاه اظهار کرد: در نمایشگاه مکتب حاج قاسم سلیمانی محصولات عفاف و حجاب به صورت رایگان توزیع می‌شود و به منظور تشویق افراد برای استفاده از حجاب برتر است و خانم‌هایی که دوست دارند حجاب برتر را داشته باشند این روند در حال انجام شدن است و بیشتر جنبه تشویقی دارد.

فخرالدین با بیان اینکه تمثال حاج قاسم سلیمانی تهیه شده است، اظهار کرد: امیدواریم این نمایشگاه زمینه‌ای برای ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در جامعه باشد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار recive در گرگان گفت: حاج قاسم عزیز بابت فرمولی که خودش داده است عزیز شده است حاج قاسم فرمودند اگر می‌خواهید عزیز شوید روی نفس خودتان پا بگذارید قطعا این اتفاق در قِبَل معنویت شهدای مدافع حرم است اینجا هم هر شب به اسم یک شهید مدافع حرم نامگذاری شده است شهدایی که روی نفش خودشان پا گذاشتند و جان شیرین خودشان را کف دست گرفتند و برای امنیت و اعتلای اسلام پا به میدان گذاشتند.

وی ادامه داد: حاج قاسم‌ها در کشور ما زیاد هستند و حاج قاسم‌های زیادی در کشور ما شهید شدند و ما در جریان انقلاب امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم که از لحاظ معیشتی، اجتماعی و فرهنگی روز به روز در جامعه تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا