سمنان

نمایشگاه صنایع‌دستی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان برپا شد

نمایشگاه صنایع‌دستی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان برپا شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، سمانه سلطانی‌پور روز چهارشنبه 30 آذرماه 1401 با اعلام این خبر گفت: باهدف حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی، فراهم کردن شرایط بازاریابی و فروش تولیدات هنرمندان، رشد و ترویج صنایع‌دستی و در ادامه طرح برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در ورودی ادارات، این اداره‌کل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان، نسبت به برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی اقدام کرده است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: این نمایشگاه از 2 روز گذشته در محل دانشگاه علوم پزشکی سمنان باهدف عرضه مستقیم تولیدات هنرمندان، به‌ویژه جهت خرید صنایع‌دستی مرتبط با شب یلدا برپاشده است.

سلطانی‌پور گفت: در این نمایشگاه تولیدات هنرمندان در رشته‌های چرم، گلیم، میناکاری، سفال و سرامیک، بافته‌های داری، حوله‌بافی و … در معرض نمایش و فروش قرارگرفته است.

او با تأکید بر اینکه یکی از رویدادهای مهم در حوزه صنایع‌دستی، برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی است، گفت: در 2 سال گذشته به دلیل شیوع کرونا بسیاری از نمایشگاه‌ها تعطیل یا با استقبال خوبی روبه‌رو نبوده اما خوشبختانه امسال با عبور از وضعیت نامناسب شرایط کرونا، نمایشگاه‌ منطقه‌ای صنایع‌دستی با حضور هنرمندان استان‌های مختلف در سمنان برپا شد و شاهد استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه بودیم.

سلطانی‌پور با اشاره به اینکه یکی از راه‌های مهم دربرند سازی کسب و کار، شرکت در نمایشگاه‌ها است، افزود: حضور مستقیم هنرمندان در مراکز پربازدید و … یکی از راه‌های معرفی صنایع‌دستی، تسهیل فروش و بازاریابی است.

او گفت: دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند با تماس با شماره 33300075 داخلی 148(آقای عموزاده) حوزه معاونت صنایع‌دستی، جهت هماهنگی و کسب اطلاع از نحوه برپایی نمایشگاه، اطلاعات لازم را دریافت کنند.

پیش‌ازاین، نمایشگاه صنایع‌دستی هنرمندان در محل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه شاهرود به مدت 2 روز برگزار شد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا