خوزستان

نمایشگاه دستاوردهای مهارتی کارآموزان و معرفی مشاغل در هفتکل برپا شد

نمایشگاه دستاوردهای مهارتی کارآموزان و معرفی مشاغل در هفتکل برپا شد

به گزارش خبرنگار recive از هفتکل؛ در آئین افتتاح این نمایشگاه که عبدالرحیم دمساز سرپرست فرمانداری شهرستان هفتکل، حجت الاسلام خلیلی امام جمعه و تنی دیگر از مسئولان ادارات حضور داشتند؛ رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان هفتکل هدف از برپایی این گونه نمایشگاه ها را ارتقاء و ترویج فرهنگ مهارت آموزی عنوان کرد و افزود: برگزاری چنین نمایشگاههایی سبب تشویق و آشنایی بیشتر جوانان جویای مهارت با آموزش های فنی وحرفه ای می شود و آنها می توانند با گذراندن دوره های مهارتی رایگان در مرکز آموزش فنی وحرفه ای در جهت پیشرفت آینده شغلی و مالی خود گامی اساسی بردارند.

منصوره فرامرزی؛ گفت: دراین نمایشگاه محصولات و تولیدات کارآموزان ومهارت آموختگان در رشته های صنایع دستی، صنایع غذایی، پوشاک، هنرهای تزئینی، برق خودرو، مکانیک، برق صنعتی و ساختمان در معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در جهت حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر خلاقیت و ایده های نواستارتاپ صنایع غذایی، پوشاک وهنرهای تزئینی؛ نمایشگاهی در۲۰ بهمن ماه جاری برگزار می شود.

به گفته ی وی؛ استارت آپ شیوه ای جدید برای طرح ایده های گروهی با مزیت رقابتی، ایجاد کارآفرینی و سرعت بخشی در تولید و عرضه در بازار است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان هفتکل تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان ومهارت آموختگان بخش دولتی، آموزشگاههای آزاد فنی وحرفه ای و اصناف تا ۲۰ بهمن ماه جاری و از ساعت ۸ صبح تا ۱۴بعدازظهر برای بازدید علاقمندان دایر است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا