سمنان

نخستین صبحگاه مشترک ایمنی در شرکت برق سمنان برگزار شد

نخستین صبحگاه مشترک ایمنی در شرکت برق سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این برنامه ضمن قدردانی از تلاش و زحمات همکاران در عرصه خدمت رسانی بیان کرد: افرادی که در واحد اتفاقات فعالیت می کنند و یا به عنوان سیمبان خدمات ارائه می نمایند، در طی روز، ده ها کار عملیاتی را به انجام می رسانند که لازمه ی سلامت فرد و گروه، توجه به دستورالعمل های ایمنی است.

سید محمد حسینی نژاد با عنوان این که رعایت مسائل و موارد ایمنی، همواره می بایست در سرلوحه کار نیروهای اجرایی قرار داشته باشد گفت: انجام کار با دقت، سرعت و ایمن، یک ضرورت است و این مهم باید قبل از شروع کار، حین کار و خاتمه ی کار، مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور گروه اعزامی این شرکت در دومین دوره مسابقات مهارتهای شغلی شرکت های توزیع برق منطقه شرق کشور و کسب دو رتبه ارزشمند این مسابقات اظهار کرد: حضور در این گونه برنامه های آموزشی، تبادل تجربه و اطلاعات، یادگیری، رقابت سازنده و نشاط نیروها را به همراه داشته و در ارتقای روحیه افراد نیز بسیار تاثیرگذار است.

در ادامه این صبحگاه مشترک، حسین مهراندیش، مدیر دفتر ایمنی شرکت، به صورت تصویری و گرافیکی، یک حادثه به وقوع پیوسته و راه های پیشگیری از آن را تشریح نموده و مصطفی کرمی، سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ این شرکت، به اهتمام کلیه نیروها به نکات ایمنی را مورد تاکید قرار داده و عوامل اجرای یک کار بدون نقص و همراه با ایمنی را تبیین کرد.

همچنین در این برنامه از علی ایمانی، علی بلالی، فرشید شورونی، سعید ضمیری فرد، محمدحسن عزت دین، قربانعلی دوستمحمدی “سرپرست گروه” و شهرام قلی بیگی “نماینده گروه” اعزامی شرکت توزیع برق استان سمنان به دومین دوره مسابقات مهارتهای شغلی منطقه شرق کشور با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا