اخبار استانها

نحوه واگذاری جایگاه‌های عرضه میوه شب عید در غرفه‌های شهرداری شهرکرد اعلام شود

نحوه واگذاری جایگاه‌های عرضه میوه شب عید در غرفه‌های شهرداری شهرکرد اعلام شود

به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری، محمدتقی جاپلقی در جلسه شورای سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی با اشاره به نزدیک شدن ایام پایانی سال و تکاپوی مردم برای تهیه میوه اظهار داشت: در این ایام موضوع اصلی که در اولویت سازمان میادین شهرداری شهرکرد قرار دارد عرضه میوه و تره‌بار در شهر به منظور کنترل بازار و برطرف شدن نیاز مردم است.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم، درصدد هستیم با نظارت و حساسیت بیشتری نسبت به توزیع میوه شب عید شهروندان اقدامات لازم را انجام دهیم.

شهردار شهرکرد بیان کرد: تلاش پرسنل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد در ایام پایانی سال باید مضاعف شود تا شهروندان با آسایش و رفاه بیشتری به استقبال سال نو بروند.

جاپلقی ادامه داد: به منظور بهبود و افزایش رفاه حال شهروندان و همچنین جلوگیری از تنش در بازار، میوه شب عید با نرخ مصوب دولتی در غرف مشخص، عرضه خواهد شد.
وی سهولت دسترسی شهروندان به جایگاه‌های عرضه میوه شب عید و برگزاری گشت‌های مشترک با دستگاه‌های نظارتی را از برنامه‌های در دستور کار برشمرد و گفت: شرایط و نحوه واگذاری جایگاه‌های عرضه میوه شب عید در اسرع وقت اعلام شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا