اخبار ورزشی

نام بازیکن خارجی مورد نظر مجیدی لو رفت/عکس

نام بازیکن خارجی مورد نظر مجیدی لو رفت/عکس

مسئولان استقلال از هفته ها قبل برای جذب بازیکن خارجی در نقل و انتقالات نیم فصل اقدام کردند. نتیجه بررسی های مسئولان استقلال با عزیزبک آمانوف هافبک 24 ساله ازبکستانی رسیده که با باشگاه لوکوموتیو تاشکند قرارداد دارد.
در این خصوص فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم آمانوف را تایید کرده و مسئولان باشگاه رایزنی با او را آغاز کرده اند. این بازیکن جوان اما پیشنهادهای مشابهی از روسیه و امارات دریافت کرده و همین موضوع کار استقلال را برای جذب وی سخت می کند.
در چنین شرایطی و در نقل و انتقالات زمستانی جذب بازیکن تراز اول سخت به نظر می رسد اما مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا رضایتنامه این بازیکن را دریافت کنند و او را به ایران بیاورند.
آمانوف 24 ساله که یکی از بازیسازهای جوان و توانمند فوتبال ازبکستان محسوب می شود و توانایی بازی در پست هافبک چپ را نیز دارا است، 3 بار پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کرده است. 

او سابقه بازی در تیم امید ازبکستان را نیز دارا است و در صورت توافق برای جذب او مسئولان باشگاه می توانند اقدام مثبتی در نقل و انتقالات زمستانی انجام بدهند.
مسئولان استقلال امیدوارند در رقابت با دو باشگاه از روسیه و امارات گوی سبقت را بربایند و با گرفتن رضایتنامه این بازیکن او را به ایران بیاورند و قراردادش را امضا کنند.
با حضور آمانوف در استقلال این تیم در خط هافبک و به خصوص در پست هافبک هجومی نیز تقویت خواهد شد و حضور این بازیکن در راه قهرمانی نیز به آبی ها کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران منصوب شد

وی ای آر از مد افتاد!

افتتاح ۲۹۲ پروژه عمرانی ورزش در دهه مبارک فجر
251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا