اخبار ورزشی

نامه پرسپولیس به سازمان لیگ برای بازی با سپاهان

نامه پرسپولیس به سازمان لیگ برای بازی با سپاهان

با رأی کمیته انضباطی دیدار رفت و برگشت تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در فصل جاری لیگ برتر باید در زمین بی‌طرف برگزار شود که در پی همین رأی بازی رفت این دو تیم به میزبانی سپاهان و در شهر اراک برگزار شد.
در همین رابطه باشگاه پرسپولیس ورزشگاه امام رضای شهر مشهد را برای میزبانی از بازی برگشت با سپاهان انتخاب و معرفی کرده است؛ این در حالی است که مسئولان شهری مشهد اعلام کرده‌اند که در صورتی که این بازی بخواهد با حضور تماشاگران برگزار شود از میزبانی این بازی سرباز خواهند زد.
باشگاه پرسپولیس در همین رابطه امروز نامه‌ای به سازمان لیگ نوشت تا وضعیت میزبانی شهر مشهد در بازی با سپاهان را مشخص کند اما به نظر می‌رسد با فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر، سازمان لیگ تا روز پنج‌شنبه پاسخ نامه باشگاه پرسپولیس را خواهد داد.
این در حالی است که به دلیل وضعیت چمن نامناسب ورزشگاه ثامن که خارج از شهر مشهد است پرسپولیسی‌ها حاضر به بازی در این زمین نیستند و برای میزبانی در مشهد فقط ورزشگاه امام رضا (ع) را مدنظر دارند. با این همه باید منتظر ماند و دید که در نهایت با خواسته پرسپولیسی‌ها موافقت می‌شود یا اینکه مسئولان این باشگاه باید تصمیم دیگری برای میزبانی در این بازی بگیرند.
بیشتر بخوانید:
شوک به ورزش پارالمپیک ایران
ماجرای کسر ۶۵ هزار یورو از مطالبات رادوشویچ
رییس جمهور گفت نه آبی‌ام نه قرمز، ولی من رنگش را گفتم!
۲۵۳۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا