هرمزگان

مومنانه‌ای به یاد حاج قاسم/ آغاز توزیع 600 سری جهیزیه و 30 هزار بسته معیشتی در هرمزگان+عکس

به گزارش خبرگزاری recive از بندرعباس، بیستمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان عصر امروز با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سپاه و سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در بندرعباس و به یاد حاج قاسم و با نیت حضرت زهرای مرضیه آغاز شد.

 

سردار زهرایی در مراسم نمادین آغاز این رزمایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، عنوان کرد: سپاه دست قدرتمند ملت ایران در عرصه مواجهه با زورگویان خارجی و یار و همراه مردم عزیز کشورمان در میدان‌های مختلف خدمت است و به این کارکرد خویش می‌بالد.

وی دست بریده حاج قاسم سلیمانی در شب ترور ناجوانمردانه او در فرودگاه بغداد را نماد و نشانه‌ای از دست یاریگر و خدمت‌گر در جامعه اسلامی دانست و عنوان کرد: دست او به مانند دست ارباب خویش حضرت ابالفضل العباس (ع) سال‌ها در خدمت عزت و اعتلا و امنیت جامعه اسلامی بود و در نهایت نیز در این راه فدا شد و به آرزوی دیرینه خویش رسید.

 

رییس سازمان بسیج سازندگی بیان داشت: این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان شامل 600 جهیزیه برای زوج‌های جوان و 30 هزار بسته معیشتی برای توزیع میان نیازمندان است و همت بلند سپاه امام سجاد (ع) در تداوم این رزمایش‌های مومنانه در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نشانه حضور در صحنه خدمتگزاری به مردم است.

 

 

عکس‌ها: رضا فتحی مقدم – خبرنگار: سعید پیشوایی

انتهای پیام/ 88055


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا