اخبار ورزشی

موافقت آبراموویچ با فروش چلسی بعد از تحریم‌های دولت انگلیس

موافقت آبراموویچ با فروش چلسی بعد از تحریم‌های دولت انگلیس

رومن آبراموویچ برای فروش باشگاه فوتبال چلسی حتی بدون دخالت خودش پس از تحریم‌هایی که دولت بریتانیا علیه او وضع کرده، «چراغ سبز» نشان داده است.
این اقدام از آنجایی ضروری بود که دارایی‌های او توقیف نشد و او می‌توانست تصمیم بگیرد با تحریم‌ها مبارزه کند یا به سادگی چلسی را رها نکند – به همان اندازه که چلسی بعد از اظهاراتش در مورد عشقش به این باشگاه بعید بود.
انتظار می رود دولت تحریم صادر شده برای چلسی را اصلاح کند تا در این مدت به فعالیت خود به عنوان یک دارایی نیمه منجمد ادامه دهد، که باید اجازه دهد فروش بدون هیچ گونه منفعت مالی مستقیم یا غیرمستقیم برای خود آبراموویچ انجام شود.
این بدان معنی است که Raine Group LLC می تواند روندی را که قبلاً هماهنگ کرده بود، از سر بگیرد، طبق گزارشات، مهلت مناقصه را از سه شنبه، ۱۵ مارس تا جمعه آینده، ۱۸ مارس تمدید کرده است. تا کنون، حدود ۳-۵ مناقصه گر جدی یا گروه سرمایه گذاری از ایالات متحده آمریکا، با پیشنهاداتی بین ۲ تا ۲.۵ میلیارد پوند دست بکار شده‌اند.
فروش بدون شک برای حفظ توان مالی چلسی و عملکرد ساختاری آن ضروری است. این گزارش نشان می‌دهد که گروه راین تصمیم‌گیری در مورد «خریدار ترجیحی» خواهد داشت، که احتمالا بهتر از این است که دولت انگلیس حرف آخر را درمورد باشگاه بزند.
۲۵۶ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا