فرهنگ و هنر

مهرداد ضیایی: نقشم در «نجلا ۲» کمی از دست رفت

مهرداد ضیایی: نقشم در «نجلا ۲» کمی از دست رفت

سیدمهرداد ضیایی درباره این که «نجلا ۲» را چه‌طور می‌بیند و ارزیابی‌اش از این سریال و نقشی که در آن دارد چیست، خاطرنشان کرد: «بنا بر بازخوردی که خودم شخصاً از کار گرفتم، به نظرم سریال موفقی بوده و استقبال عموم از سری دوم، دست کم از چیزی که من فکر می‌کردم بیشتر بود. من هم به عنوان یک بازیگر نقشم را دوست داشتم. همان‌طور که می‌دانید نقش شیخ ابراهیم، پدر نجلا را بازی می‌کنم که در سری اول هم حضور داشتم با این تفاوت که این کاراکتر در سری دوم فراز و فرودهای بیشتری دارد، البته به گمانم بعضی از جاها حضور شیخ ابراهیم از دست رفته است؛ یعنی جایی که باید وجود می‌داشت وجود ندارد.»

او سپس خبر داد که تصویربرداری «نجلا ۲» همچنان ادامه دارد ولی کار او به تازگی در این مجموعه به پایان رسیده است

بازیگر سریال‌های «مختارنامه»، «معراجی‌ها»، «آشپزباشی»، «کیمیا»، «گاندو» و «از سرنوشت ۴» در پاسخ به این که نظرتان درباره دنباله‌دار بودن سریال‌های تلویزیون چیست و فکر می‌کنید چه سریال‌هایی معمولاً بعد از پخش سری اول موفق می‌شوند، بیان کرد: «در سریال‌هایی که از دید عموم موفق هستند، قطعاً دست‌اندرکاران تولید به فکر می‌افتند که سری‌های بعدی را نیز تولید کنند که این اتفاق در همه جای دنیا مرسوم است؛ حتی در مورد آثار سینمایی به خصوص در یکی، دو دهه اخیر که اتفاقا خیلی هم از این مسئله استقبال شده است. در ایران هم به همین شکل است ولی این که سریال‌ها بتوانند با ادامه فصل‌های جدیدشان موفق شوند، بستگی به شرایط تولید دارد که چقدر بتواند موفقیت سری اولش را حفظ کند و مخاطبش را همچنان نگه دارد.»

ضیایی که در سه فصل از مجموعه «از سرنوشت» حضور داشت، درباره فصل چهارم این مجموعه و نقشش در این سریال که در شب‌های ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد.

او گفت: «در سریال «از سرنوشت ۴» هم مخاطب طبیعتا با شخصیت من در فصل‌های قبلی آشنایی پیدا کرده است و مرا می‌شناسند، بنابراین توضیح خاصی درباره نقشم ندارم فقط بگویم که در سری چهارم یکسری اتفاقات، جالب‌تر می‌شود که بماند تا ببینید. درباره دنباله‌دار بودن این مجموعه و کشیدن آن تا فصل چهار، باید گفت حتما بازخوردها به اندازه‌ای بوده که داستان ادامه پیدا کند و آن قدر مخاطب داشته که تهیه‌کننده فکر کند سری چهارم را هم بسازد، بنابراین باید نظر مخاطبان را هم شنید.»

این بازیگر در بخشی دیگر از صحبت‌هایش درباره این که نظرش درباره رقابت شبکه‌های تلویزیون چیست، اظهار کرد: «من فکر می‌کنم اساساً رقابت متعلق به یک فضای آزاد است. زمانی که تلویزیون ما متعلق به بخش حاکمیتی است که نمی‌شود با آن رقابت کرد تا این که خودش با خودش رقابت کند. با خود رقابت کردن هم به نظرم چیز عجیبی است. در بحث‌های مربوط به سیر و سلوک و از این قبیل موضوعات، ممکن است آدم‌ها با خودشان رقابت داشته باشند اما صحبت ما بر سر سیر و سلوک عارفانه نیست بلکه بر سر یک موضوع واقعی است.»

سیدمهرداد ضیایی در پایان گفت: «دستگاهی که بودجه دولتی دارد طبیعتاً نمی‌تواند خودش با خودش رقابت کند، مگر این که رقابت در بخش ممیزی و یا بودجه باشد که آن هم، همه بودجه‌ها یکی است و از یک جا صادر می‌شود بنابراین تا زمانی که بخش خصوصی فعال نباشد، من شخصا نمی‌توانم اصلا در مورد این قضیه چیزی متصور شوم.»

۲۵۹۲۵۹

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا