اخبار ورزشی

مهاجم قرمزها رکورد زد؛ اخراج در ۵ ثانیه!/عکس

مهاجم قرمزها رکورد زد؛ اخراج در ۵ ثانیه!/عکس

آرسنال امشب در حالی موفق شد میزبان خود ولورهمپتون را با یک گل شکست دهد که اخراج مهاجم برزیلی توپچی ها در نیمه دوم می رفت شرایط را به گونه ای دیگر بزند.
شاگردان آرتتا با تک گل دقیقه ۲۵ گابریل، برنده راهی رختکن شدند و در نیمه دوم به دنبال حفظ برتری خود بودند. تا دقیقه ۶۹ همه چیز طبق برنامه پیش رفت تا اینکه حرکتی عجیب از گابریل مارتینلی و البته تصمیم بحث برانگیز داور، تیم میهمان را ده نفره کرد.
گابریل در سمت چپ زمین حریف قصد عبور از بازیکن ولورهمپتون را داشت که توپ به سود حریف راهی اوت شد؛ او با یک حرکت عجیب، تعادل بازیکن ولورهمپتون را که پرتاب اوت انجام داد را به هم زده و او را نقش بر زمین کرد؛ مایکل اولیور، داور۳۶ بازی بازی در این صحنه اعلام آوانتاژ کرد تا حمله سریع میزبان ادامه یابد.
پنج ثانیه اما نگذشته بود که گابریل مارتینلی به سرعت خود را به بازیکنی که پس از دریافت پرتاب اوت قصد نفوذ به سمت دروازه آرسنال داشت رفت و با بی احتیاطی یک خطای دیگر مرتکب شد؛ بلافاصله پس از این خطا، اولیور در سوت خود دمید. او ابتدا کارت زردی را مقابل چشمان مهاجم ۲۰ ساله آرسنال گرفت که همه فکر می کردند پایان مجازات این بازیکن باشد ولی اولیور با اشاره دست، گابریل را متوجه این موضوع کرد که کارت زرد دیگری هم در انتظارش است! بله در میان ناباوری توپچی ها، مارتینلی به خاطر دو خطایی که در عرض پنج ثانیه کرده بود، دو کارت زرد گرفت و از زمین بازی اخراج شد!
نکته قابل تامل این است که آرسنال در سال ۲۰۲۲ در شش بازی چهار کارت قرمز دریافت کرده است. گابریل در شکست ۲-۱ مقابل منچسترسیتی اخراج شد، در حالی که گرانیت ژاکا و توماس مقابل لیورپول در نیمه نهایی جام اتحادیه کارت قرمز دریافت کرده بودند و این چهارمین کارت قرمز آنها در سال جدید بود.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس در آستانه ترکاندن دو بمب نقل و انتقالاتی

جدال زوج سابق طارمی با لوکاکو/عکس

جدال لژیونر ایرانی با بهترین مدافع اروپا/عکس
۲۵۷ ۴۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا