سیاسی

مقام دولتی: «تمام علائم» دانش آموزان ناشی از استرس و اضطراب است / صدا و سیما با «فضاسازی» رسانه‌های معاند، مقابله کند

مقام دولتی: «تمام علائم» دانش آموزان ناشی از استرس و اضطراب است / صدا و سیما با «فضاسازی» رسانه‌های معاند، مقابله کند

“محمدسبحان حسنی ” امروز دوشنبه ۱۵ اسفندماه نشست بررسی «بحث شایعه سازی مسمومیت دانش آموزان» اظهار کرد: تسریع در هدایت دانش آموزانی که دارای علائمی شبیه به مسمومیت هستند به چرخه درمان، موجب ارتقا میزان آرامش دانش آموزان و والدین آنان می شود.
وی تاکید کرد: حفظ آرامش و اجتناب از ترس و اضطراب در این مقطع نیز برای دانش آموزان ضروری است، مدیران، معلمان و والدین در این مقطع آرامش را به دانش آموزان انتقال دهند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به فضاسازی برخی رسانه های معاند در بحث شایعه مسمومیت دانش آموزان، تاکید کرد: منبع رسمی و مبنای کار ما در بحث شایعه مسمومیت دانش آموزان کار کارشناسی دقیق و آزمایشات دانشگاه علوم پزشکی است که تاکنون هیچ نمونه آزمایشی مسمومیت دانش آموزان را تایید نکرده است.
حسنی گفت: با وجود اینکه تاکنون هیچ منبع و نتیجه هیچ آزمایشی دال بر مسمومیت دانش آموزان نیست، اما تمام تمهیدات و اقدامات لازم برای حفظ سلامت دانش آموزان اتخاذ شده است و در این راستا هیچ مشکلی وجود ندارد. وی با تاکید بر انسجام و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی مرتبط در بحث شایعه مسمومیت دانش آموزان، گفت: باید کاملا منطقی با این موضوع برخورد کنیم و از هر گونه اظهار نظر بی پایه و اساس، غیر کارشناسی و غیر علمی اجتناب کرد.
معاون استاندار ایلام با بیان اینکه اطلاع رسانی صحیح، دقیق و آرامش بخش از نگرانی های موجود والدین و دانش آموزان در این مقطع می کاهد، تاکید کرد: رسانه ها و صدا و سیما ، بازوی دولت هستند و در مقابله عملیات رسانه های دشمن پای کار باشند.
حسنی از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تیم عملیاتی مستقل و مکانی مجزا در اورژانس برای دانش آموزان که دارای علائم مسمومیت هستند مشخص و پس از تماس تلفنی و اعلام کردن علائم در دانش آموزان، تیم ها وارد عمل شوند تا شاهد انتقال حس آرامش به دانش آموزان و والدین باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر نقش آفرینی رسانه ها به عنوان بازوی نظام و دولت، در این مقطع باید با تولید محتوای امید بخش فضای جامعه را به سمت آرامش هدایت کنند، گفت: صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها در مقابله با سناریوی دشمن، وارد عمل شوند و متناسب با سناریوی دشمن برنامه‌های خود را پیاده کنند.

بیشتر بخوانید:

رهبر انقلاب: مسئولان، مسمومیت دانش‌آموزان را با «جدیت» دنبال کنند / عوامل این جنایت به «اشد مجازات» برسند

پیام‌ها و پیامدهای فرمان رهبر انقلاب / انکار، کوچک‌نمایی و سناریوبافی، ممنوع! / مسمویت‌ها،«جنایت بزرگ» است

ایمانی: دستور رهبری درباره پرونده مسمومیت‌ها باید «کامل و دقیق» اجرا شود / «سکوت دولت»، اوضاع را پیچیده‌تر کرد

«جریانی افراطی»، در پی «جلوگیری از تحصیل دختران» است / بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم

وزارت کشور بیانیه داد / پیگیری «اقدام عامدانه و جنایتکارانه موجود در پنج درصد بدحالی دانش‌آموزان»

اولین گزارش وزارت بهداشت از مسمومیت دانش‌آموزان؛ مسمومیت با مواد «دم دستی»/ جزئیات بیشتر

«جزئیات جدید» از علل مسمومیت دانش‌آموزان / تاکنون، چند استان، مدرسه و دانش آموز هدف قرار گرفته‌اند؟

۲۱۲۲۰

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا