خراسان رضوی

معلم فداکار گلبهاری، با اهدای اعضای بدن خود جان دوباره به بیماران نیازمند بخشید

معلم فداکار گلبهاری، با اهدای اعضای بدن خود جان دوباره به بیماران نیازمند بخشید

به گزارش recive از خراسان؛ با اهدای اعضای بدن معلّمی توانمند و مدرسی ایثارگر، مرحوم «سیمین مشهدی منصوری» دبیر زبان و ادبیات فارسی شهر گلبهار، بر کالبد بیماران بسیاری، جان دوباره اهدا شد.

“سیمین مشهدی منصوری” در کلاس درس دچار حادثه مغزی شد و روز گذشته با اهدای اعضای بدن خویش آخرین و مهمترین درس زندگی را به همکاران، دانش آموزان و کلیه اقشار جامعه آموخت.

“مرحوم سیمین مشهدی منصوری” دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی در مرحله دفاع رساله بود و فرزند وی نیز در حال گذراندن ترم آخر تحصیلات در دانشگاه فرهنگیان است.

این معلم فداکار توانست آخرین درس ایثار و فداکاری را با صدایی بلند و رسا به قلب بیماران نیازمندی که با این حرکت شریف و مثال‌زدنی جان دوباره گرفته‌اند، برساند.

در روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی آمده است : امروز در بیست‌وسومین روز از ایام ماه مبارک رمضان که مصادف با سومین شب از لیالی قدر است و در آستانه ایام گرامیداشت مقام معلم، پیکر بی‌جان معلمی که در تمام طول خدمت صادقانه خویش، از شور و شعر و انسانیت و ایستادگی می گفت، در محل زندگی وی، رهسپار آسمان شد و برگ زرینی ماندگار از جمله توانمندی‌ها و مهربانی‌های بی‌شمار معلمانی که جانانه در پای باورها، آموزش و آموزگاری خویش تا آخرین نفس ایستادند؛ بر جریده عالم ثبت گردید.

باشد که در امتداد خط روشن فداکاری و سخاوت این معلم گرانمایه، مسیری بلند از این ایثار را پیش روی کلیه آحاد جامعه به منظور مشارکت بیشتر در اهدای اعضای بدن خود و عزیزان سفر کرده‌شان برای دستگیری بیشتر از بیماران نیازمند، گشوده شود.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا