سمنان

معلمان نمونه استان سمنان، شناسایی شدند

معلمان نمونه استان سمنان، شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، با پایان‌یافتن کار ارزیابی، معلمان نمونه استان سمنان، شناسایی و به دبیرخانه کشوری، معرفی شدند.

عاطفه عمادالدین مسئول دبیرخانه ستاد بزرگ‌داشت مقام معلم استان سمنان اظهار داشت: ارزیابی مرحله ‌استانی از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳، آغاز و تا سه‌شنبه ۲۱ فروردین سال جاری با حضور سه تیم به تفکیک سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم انجام شد.

وی افزود: تمامی معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، قراردادی و خریدخدمت شاغل در تمام واحدهای آموزشی و پرورشی اعم از دولتی و غیردولتی(نیروهای آزاد) در هریک از دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم که به‌صورت موظف، حداقل ۱۲ ساعت تدریس در هفته داشته باشند، مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت بر اساس سهمیه استان سمنان به تفکیک هر دوره تحصیلی، سه نفر از استان به مرحله کشوری راه یافتند.

مسئول دبیرخانه ستاد بزرگ‌داشت مقام معلم استان سمنان تصریح کرد: با پایان ارزیابی این دوره از جشنواره، طلعت معافی معلم دوره ابتدایی شهرستان مهدیشهر، مهدی صائمی معلم دوره اول متوسطه منطقه بسطام و مرضیه رضوانی معلم دوره دوم متوسطه شاهرود به‌عنوان معلمان نمونه و برتر مرحله استانی به دبیرخانه کشوری معرفی شدند.

عمادالدین در پایان یادآور شد: امتیازهای داده شده از سوی کمیته ارزیابی به‌صورت سیستمی در سامانه، ثبت و بر اساس سهمیه استان، معلمانی که بالاترین امتیاز مورد نظر را برای ورود به مرحله‌ی کشوری کسب کردند، در سامانه مشخص شدند.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا