هرمزگان

معطلی مردم در بخشداری سندرک/ تأخیر طولانی فرماندار میناب جهت حضور در مراسم معارفه بخشدار+عکس

به گزارش خبرگزاری recive از بندرعباس، از سندرک خبر می‌رسد مردم هم‌چنان در انتظار حضور فرماندار شهرستان میناب جهت معارفه بخشدار سندرک در محل بخشداری معطل مانده‌اند.

طبق اعلام قبلی، مراسم معارفه بخشدار سندرک قرار بود از ساعت 11:30 صبح امروز آغاز شود اما اکنون که ساعت از 14 بعد از ظهر نیز گذشته است کماکان این جلسه هنوز آغاز نشده است. 

بیش از دو ماه است که بخش سندرک فاقد بخشدار و مرکز شهر نیز شهردار ندارد و سرپرست بخشداری نیز دو روز پیش با حکم استاندار هرمزگان منصوب شده است.

بخش سندرک با مشکلات عدیده‌ای منجمله تنش آبی شدید، فقر و بیکاری جوانان مواجه است و صندلی متولی بخشداری پس از اتمام دوره خدمت بخشدار سابق مدتها خالی مانده بود.

با وجود معضلات بسیار شهر سندرک و مرکز بخش، شهر نیز حدود نزدیک به یک ماه است بدون شهردار رها شده و حکم سرپرستی فعلی این نهاد به شهردار سابق سپرده شده است.

این بخش سرشار از منابع معدنی در استان هرمزگان است و دارای سه دهستان‌های بُن‌دَر، دَرپَهن و مرکزی است. براساس سرشماری عمومی نفوذ مسکن سال ۱۳۹۵ جمعییت شهر و کل بخش ۳۰/۰۰۰ نفر بوده است. سندرک در جاده غیر ساحلی میناب به شهرستان بشاگرد و در واقع مرز بین میناب و بشاگرد است.

به گزارش recive، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حکمی علی شه‌مرادی را به‌عنوان سرپرست بخشداری سندرک منصوب کرد.

شه‌مرادی نیز مدرس دانشگاه‌های دولتی و مدارس مقطع متوسطه است که سوابق مختلف مدیریتی و اجرایی همچون معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش منطقه سندرک، رئیس سازمان دانش آموزی منطقه سندرک و نایب‌رئیس هیأت نظارت بر انتخابات بخش سندرک را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/3264


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا