اخبار استانها

معرفی قابلیتها وتوانمندی صنایع دستی چهارمحال وبختیاری در دستور کار مسئولین قرار گیرد

معرفی قابلیتها وتوانمندی صنایع دستی چهارمحال وبختیاری در دستور کار مسئولین قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری، محمدکاظم منزوی  در نشست هم‌اندیشی شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری با هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان افزود: طرح خرید تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و حمایت از هنرمندان این استان به برنامه‌ای مدون تبدیل شود.

محمدکاظم منزوی  تاکید کرد: این طرح به‌عنوان برنامه‌ای قانونی برای خرید تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و حمایت از هنرمندان این استان در نخستین شورای هماهنگی بانک‌های استان در سال آینده ارائه و تصویب شود.
وی افزود: به‌منظور تسهیل در شرایط خرید تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و حمایت از هنرمندان استان، بخشنامه‌های مرتبط در این نشست ارائه شد.
منزوی تصریح کرد: از سال آینده معرفی پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فعالان و هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان بایستی به‌صورت ویژه در دستور کار مسئولان باشد.
وی یادآور شد: خرید تولیدات و محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و حمایت از هنرمندان این بخش در دستور کار تمامی بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و نهادهای عمومی استان قرار گیرد.
منزوی اظهار داشت: تمامی بانک‌های استان لیست شعبه‌های کشیک نوروزی را هر چه سریع‌تر مشخص و برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، گردشگران و مسافران نوروزی اطلاع‌رسانی کنند.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا