سمنان

معاون جدید بهزیستی سمنان معارفه شد

معاون جدید بهزیستی سمنان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، طی حکمی از جانب دکتر محمود منطقی، دکتر معصومه میراج سرپرست جدید معاونت توانبخشی بهزیستی استان سمنان شد.

در مراسمی که به میزبانی اداره کل بهزیستی استان سمنان و در محل سالن همایشات شهید شاهورانی و با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و شهرستانی و کارشناسان معاونت توانبخشی ستاد برگزار شد از خدمات و زحمات قریب به ۵ ساله احمد پیوندی در تصدی سرپرستی معاونت توانبخشی تقدیر و معصومه میراج بعنوان سرپرست جدید معاونت معرفی شد.

دکتر منطقی در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات و زحمات احمد پیوندی در زمان تصدی پست معاونت توانبخشی، ایشان را از سرمایه های نیروی انسانی بهزیستی برشمرده و ادامه دادند : بنا بر استفاده از تجربیات ایشان در ستاد استان و در معاونت دیگری است.

وی گفت : در سیستم اداری تغییرات امری طبیعی بوده و باید سعی شود این جابجایی منوط به ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه هدف شود. ایشان از خصوصیات منحصر به فرد دکتر میراج سرپرست جدید معاونت توانبخشی بهزیستی استان تجربیات ارزشمند در این معاونت و تخصص لازم در بحث معلولین برشمردند.

منطقی خواستار برنامه ریزی و اجرای برنامه های اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، تقویت ساختار نهادهای غیردولتی، توانمندسازی در حوزه معلولان، برون سپاری خدمات و برنامه ریزی بمنظور توانمندسازی جامعه هدف در معاونت توانبخشی شده و در پایان ابراز امیدواری که در سایه همدلی و همراهی بتوان گام های موثری در ارائه خدمات به جامعه هدف داشت.

در بخش های دیگر از این برنامه احمد پیوندی گزارشی از عملکرد خود در معاونت توانبخشی داشته و از همراهی همکاران و به ویژه کارشناسان معاونت توانبخشی تقدیر و تشکر کردند و پس از ایشان دکتر میراج از برنامه های جدید خود در معاونت توانبخشی سخن و از احست اعتماد مدیرکل در انتصاب ایشان در سمت معاونت توانبخشی تقدیر و سپاسگذاری کردند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا