اخبار ورزشی

مظاهری: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم

مظاهری: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری recive؛ رشید مظاهری پس از تساوی یک بر یک دیدار سپاهان و استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و هم ما و هم استقلالی‌ها خوب بازی کردیم. همه از فوتبال سپاهات لذت بردند اما با بدشانسی توپ‌های ما به گل نرفت. تیم ما به دلیل برگزاری شش بازی در آسیا خسته بود و مدافعان‌مان در همه دیدارهای آن مسابقات را بازی کردند. به ویژه روی دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن خیلی فشار آمده بود. با وجود این فشاری که در بازی‌های آسیایی روی آنها آمد امروز خیلی خوب بازی کردند. از عملکرد خودم هم راضی هستم.
وی درمورد حضور تماشاگران در ورزشگاه نقش جهان گفت: واقعا دل ما برای هواداران تنگ شده بود. جو خوبی بود و امیدوارم تدارک ببینند تا حضور هواداران همچنان ادامه داشته باشد. فوتبال با طرفداران فرق می‌کند. خواهش ما ادامه دادن این روند است.
دروازه‌بان سپاهان درمورد تقابل با تیم سابقش توضیح داد: خوب بود. اگر بگویم انگیزه خاصی نداشتم دروغ است و انگیزه داشتم. تا جایی که توانستم با تمرکز به زمین آمدم.
مظاهری درباره اینکه صحبت‌های اخیرش سبب دلخوری هواداران استقلال شده بود اما پس از پایان بازی سمت طرفداران این تیم رفت و مورد تشویق‌شان قرار گرفت، عنوان کرد: از وقتی به سپاهان آمدم، فضای مجازی را کنار گذاشتم و اکنون فشار مجازی را متوجه نمی‌شوم. رسانه‌ها هم تا جایی که می‌توانم دنبال نمی‌کنم و روی کار خودم تمرکز دارم.
وی ادامه داد: در این مدت هم نه کسی با من صحبت کرد و نه فشار مجازی و رسانه ای روی من بود. در تنهایی خودم به آن صحبت ها فکر کردم و در شأن من و باشگاه سپاهان نبود. کاری به طرف مقابل هم ندارم. ۱۳-۱۲ سال است فوتبال بازی می‌کنم و به هر حال یک مربی از من خوشش نمی‌آید. فوتبال همین است. همین جا از هواداران استقلال و سپاهان به این خاطر عذرخواهی می‌کنم تا کلاس کار باشگاه سپاهان را با حرف خودم پایین آوردم.
دروازه‌بان سپاهان درخصوص اینکه فرهاد مجیدی ماه‌ها قبل درمورد تعیین تکلیفش گفته بود رشید مظاهری یکی از بازیکنان تیم من است و در آن زمان جدایی‌اش را تکذیب کرده بود، توضیح داد: من گفتم شاید مربی از من خوشش نیاید. سلیقه مربی است و هیچ بازیکنی هم نمی‌گوید من بد هستم. حتما خوب نبودم که او خوشش نیامده و به من بازی نداده است.
بیشتر بخوانید:

خنده یامگا و ژستد به گلزن بازی اصفهان!/عکس

مجیدی رودی ژستد را جریمه کرد

مجیدی: گل بدی خوردیم/ از بازیکنانم راضی هستم
۲۵۷ ۲۵۸

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا