یزد

مصوبات جدید ستاد کرونا برای مقابله با امیکرون در یزد/ مدارس تعطیل نمی‌شود

علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در خصوص مصوبات جدید ستاد کرونا برای مقابله با امیکرون به خبرنگار فارس، اظهار کرد: باتوجه به شناسایی تاکنون هشت مورد امیکرون در یزد و کاهش رعایت شیوه نامه‌ها از سوی مردم و وضعیت حساس استان برای شدت نیافتن بیماری و اینکه آمار بیماران سرپایی‌ها و مرگ ومیر در دو هفته پیش رو بالا نرود در ستاد استانی مقابله با کرونا تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این‌که تعطیلی مدارس فعلا در دستور کار نیست، افزود: سلامت دانش‌آموزان اولویت ما است و به مدیران مدارس برای نظارت بر رعایت شیوه نامه‌ها بهداشتی سفارش جدی شده است.

معاون استاندار یزد گفت: بازگشایی مجدد سالن‌های واکسیناسیون، تشویق مردم برای تزریق دز سوم واکسن، ایجاد سالن واکسن در نواحی یک و دو آموزش و پرورش، راه‌اندازی مراکز سیار در واحد‌های صنعتی و تولیدی برای واکسیناسیون کارگران از جمله اقدامات در دستور کار است.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: ارسال پیامک برای یادآوری افراد واجد شرایط تزریق واکسن و راه‌اندازی اکیپ‌های نظارتی برای بازدید از اصناف از جمله مهمترین مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و شیوع گسترده امیکرون در استان یزد است.

انتهای پیام/ب/ی


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا