اخبار ورزشی

مصطفوی: ما جوان‌تر و شجاع‌تر هستیم!

مصطفوی: ما جوان‌تر و شجاع‌تر هستیم!

به گزارش خبرگزاری recive؛ دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۰ امروز جمعه با قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید.
صالح مصطفوی که در غیاب فرهاد مجیدی در نشست خبری شرکت کرده بود در مورد این دیدار گفت: در هر دو نیمه بازی ما موقعیت های بسیار باکیفیتی درست کردیم و شاید تنها نکته منفی بازی این بود که از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. به نظر کارشناسان داوری گل دوم ما هم درست بود و مستحق بردن با نتیجه بهتری بودیم. از فردا تمرکزمان رو روی دیدار با تیم با کیفیت پرسپولیس می گذاریم.
وی در مورد استفاده از سیلوا گفت: رافائل بیش از دو جلسه با ما تمرین کرد. عملکرد بسیار خوبی داشت و مدافع باتجربه ای است. همه بازیکنان تلاش کردند و عملکرد خوبی داشتند و توانستیم بازی را ببریم.
مربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار برابر پرسپولیس گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم. برای دیدار با پرسپولیس هنوز جلسه نگذاشته ایم. اما بازی استقلال و پرسپولیس تیمی که شجاع تر باشد موفق تر است. ما تیم جوانی داریم و معمولا جوان ها شجاع ترند.
وی در مورد استفاده نکردن از ژستد گفت: آقای مجیدی چندین بار در مورد بازیکنان صحبت کرده است. ایشان برخی وظایف فنی را به بازیکنان محول می کنند. براساس بازیها و شرایط آنها در مورد بازیکنان تصمیم فنی گرفته می شود.

بیشتر بخوانید:

پنالتی نفت آبادان مقابل استقلال سوخت؟!

عبور موفق حسینی از نحسی سیزده

منصوریان: نقطه تاریک بازی رفتار مجیدی بود

251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا