اخبار ورزشی

مشکل پرسپولیس از زبان حمید درخشان

مشکل پرسپولیس از زبان حمید درخشان

حمید درخشان، درباره تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر گل‌گهر در هفته  نوزدهم لیگ برترگفت: دو تیم خوب بازی کردن و شاهد بازی جذابی بودیم. پرسپولیس در نیمه اول بازی فرصت‌های خوبی به دست آورد اما از این فرصت‌ها به خوبی استفاده نکرد. تیمی که از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکند، شاید مجازات شود و حتی بازی را ببازد. پرسپولیس می‌توانست با اختلاف گل بیشتر بازی را ببرد اما این اتفاق رخ نداد.
او گفت: دو تیم  سعی داشتند با تعویض‌های خود روند بازی را تغییر بدهند. تیم گل‌گهر بعد از تعویض‌ها بهتر کار کرد اما تعویض‌های پرسپولیس شکل کار را تغییر نداد. در نهایت هم نتیجه مساوی برای بازی رقم خورد.
درخشان در ادامه با بیان اینکه پرسپولیس از نداشتن دروازه‌بان مطمئن ضربه می‌خورد گفت: حامد لک شرایط خوبی ندارد و باید روی مباحث روحی و روانی و مباحث فنی او کار کنند. پرسپولیس به یک دروازه‌بان خوب و مطمئن نیاز دارد. در چند بازی اخیر لک گل‌های خوبی نخورده است و تیم دچار مشکل شده است.
او در ادامه گفت: خط حمله پرسپولیس هم مشکل دارد. منتظر هستیم یک بازیکن  گلی بزند تا به به  و چه چه کنیم اما این نمی‌شود. پرسپولیس  نیاز به یک مهاجم شش دانگ دارد که فرصت‌ها را به گل تبدیل کند. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید بازیکنان خوب داشته باشد.
سرمربی سابق پرسپولیس  همچنین گفت: پرسپولیس مهاجم تراز اول ندارد. ما چون فوتبال را می‌شناسیم راحت می‌گوییم که نمی‌شود یک بازیکن آنقدر نوسان داشته باشد. پرسپولیس باید بازیکن  جذب کند و نباید فقط به مهاجمانش  فرصت بدهد. لیگ در حال تمام شدن است و باید بازیکن خوب جذب کنند. وقتی به این بحران گرفتار می‌شویم حداقل روی زیرساخت‌ها کار کنیم و در آکادمی بازیکن بسازیم تا مورد استفاده قرار گیرد.
او همچنین گفت: پرسپولیس می‌تواند در کورس قهرانی باشد چون فاصله در جدول زیاد نیست. نمی‌شود گفت استقلال خیلی برتر از پرسپولیس است.
درخشان در ادامه گفت: تیم‌های بزرگ همیشه باید در همه جام‌ها خوب بازی کنند. هواداران انتظار دارند که تیم هم در لیگ و هم در جام حذفی خوب کار کند.
او در پایان درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس در بورس هم گفت: آیا کسی پولش را جایی هزینه می‌کند که سود نداشته باشد؟ چرا باید انتظار داشته باشیم که مردم پول بدهند و سود نگیرند؟ من فکر نمی‌کنم واگذاری این دو باشگاه  سرانجامی داشته باشد.
بیشتر بخوانید

شوک سوم به باشگاه استقلال و هواداران

اراده کنی، دوباره به استقلال برمی‌گردم/عکس

وقتی فرهاد مجیدی میان ستاره‌ها قد علم کرد/عکس

251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا