اخبار ورزشی

مشکل اصلی تیم امید از نظر مهدوی‌کیا

مشکل اصلی تیم امید از نظر مهدوی‌کیا

به گزارش خبرگزاری recive؛ تیم ملی امید ایران امروز در اولین بازی در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به مصاف امید های قطر رفت که این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. مهدی مهدوی‌کیا در نشست خبری پس از این بازی گفت: ما دو امتیاز را دست دادیم؛ تیم بهتر بودیم و در هر دو نیمه مالکیت توپ بیشتری داشتیم. قطر از تک موقعیتی که در محوطه جریمه به دست آورد استفاده کرد اما خیلی خوب بود که توانستیم بعد از گل، به بازی برگردیم و گل مساوی را بزنیم. امیدوارم که در بازی های بعدی بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
سرمربی تیم امید با اشاره به سن پایین شاگردانش گفت: ما با وجود اینکه فیزیک خوبی داریم اما بسیاری از بازیکنان‌مان دو سال از بازیکنان قطر کوچکتر هستند. ما برای برد نیاز داریم که گل بزنیم؛ ما موقعیت های زیادی درست می‌کنیم اما نمی‌زنیم. مشکل اصلی ما فعلا گل نزدن‌مان است.
مهدوی‌کیا در خصوص قضاوت داور مسابقه عنوان کرد: داور عملکرد خوبی داشت؛ صحنه هایی بود که ما نمی‌توانیم درباره آن نظر بدهیم چون صحنه آهسته را ندیدیم. شاید به نظر ما کارت قرمز داشت اما داور زرد داد. بازی ها VAR دارد و قطعا داور عملکرد خوبی داشته است.
او در پاسخ به اینکه آیا عملکرد تیم قطر آنها را غافلگیر کرد بیان کرد: ما سورپرایز نشدیم چون تیم قطر دقیقا طبق پیش‌بینی های ما بازی کرد. شناخت خیلی خوبی از این تیم داشتیم و بازی خیلی خوبی هم مقابل آنها انجام دادیم.
مهدوی‌کیا در پایان گفت: این بازی به پایان رسید و در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با ترکمنستان است. ریکاوری‌مان را از همین الان شروع کردیم و به دنبال این هستیم که سه امتیاز بازی با ترکمنستان را بگیریم. برای تمام حریفان‌مان در گروه احترام قائلیم و به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم.
بیشتر بخوانید:

واکنش استقلال به خط خوردن ۵ بازیکن از تیم‌ملی

جانشین فرهاد مجیدی در تلویزیون مشخص شد

ببینید | هنرنمایی زیدان؛ دود از کنده بلند می‌شود!
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا