کهگیلویه و بویراحمد

مسوولان مردم را در جریان دستاوردها و خدمات نظام قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک ، حجت‌الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه دیشموک با بیان این‌که مسوولان مردم را در جریان دستاوردها و خدمات نظام قرار دهند اظهار کرد: مسئولان باید تبیین و شفاف‌سازی کرده و عملکرد حقایق خدمات نظام را گزارش دهند تا دشمنان با روایت دروغ از این اتفاقات سوء استفاده نکنند و در شبکه‌های رسانه‌ای دروغ‌های خود را قالب بر کشور و جوانان ما نکنند.

وی افزود: تمام اعمال ما با هدف آباد کردن آخرت باشد و هر کسی این کار را انجام دهد به حضرت زهرا(س) تکیه و از ایشان تبعیت شود.

راوند اضافه کرد: جنگ روایت‌ها تلنگری مهم به همه دلسوزان نظام است؛ مقام معظم رهبری می‌فرماید: راه مقابله با آن جهاد تبیین است،مشکلات و خوبی ها بیان شود.

امام جمعه دیشموک با بیان ایکه، در بخش ما در خیلی از حوزه‌ها سیاه‌نمایی می شود با وجود اینکه ادارات خدمت‌گذاری در بخش ما هستند و از اوایل انقلاب تا الان قابل مقایسه نبوده، افزود: پس اینکه  تمام سیاه‌نمایی کنید درست نیست.

خطیب جمعه دیشموک اذعان کرد: از مسئولان می‌خواهیم و مطالبه می‌کنیم که به مردم رسیدگی کنند و مشکلات را درست برطرف کنند.

امام جمعه دیشموک گفت: اگر سیاه‌نمایی کنید و خدمات از نظام از بدو انقلاب تاکنون نادیده گرفته شود، دشمن با یک فیلم، یک روایت غلط درست می‌کند و علیه نطام اسلامی مانور می‌دهند و با این خلاف واقع؛ جای دشمن و مظلوم عوض خواهد شد.

راوند با اشاره به ترویج تفکر وابستگی به غرب گفت: عده ای دنبال القای زیر سلطه رفتن کشور و وابستگی به غرب است که بایستی با روشنفکری و بصیرت موارد مختلف را تبیین و دستاوردها و افتخارات  انقلاب را بیان کنیم.

امام جمعه دیشموک با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح و نامگذاری آن به و روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: حوزه و دانشگاه با وحدت می توانند با فعالیت خود مشکلات را کم کنند و بیانیه گام دوم انقلاب را به درستی اجرا و سبب تحول شوند.

حجت الاسلام راوند با اشاره به عدم کار و تلاش دربین جوانان بخش دیشموک گفت: جوانان در بخش ما دنبال  کار،تلاش و فعالیت نیستند و در کار و تلاش سستی به خرج می دهند که تأکید اهل بیت کار و تلاش است تا انسان به اهداف خود برسد.

وی تشریح کرد: اداراتی هستند که  تسهیلات می‌دهند و با اعطای آن زمینه فعالیت جوانان را ایجاد می‌کنند که انتظار می‌رود جوانان پیگیر باشند.

خطیب جمعه دیشموک با اشاره به قطع درختان توسط عده ای گفت: در این زمان بی آبی درختان سبب ذخیره آب، پاکی هوا شده که از دستگاههای امنیتی و مردم و جوانان خواستار صیانت هستیم.

رواند از ادارات ، نهاد ها و جوانانی که پویش درختکاری را راه انداخته اند تقدیر کرد و گفت : این اقدام سبب حفظ سرمایه ملی و طبیعی خواهد بود‌.

امام جمعه دیشموک با اشاره به وصیت شهید حجت اله بهروز ادامه داد: این شهید گرانقدر در وصیت اش خواستار توجه به خداوند و دوری از خشم و غضب بوده است، توجه به خدا سبب پیشرفت انسان در همه عرصه ها می شود و باید بدانیم که با ذکر خدا دلها آرام می شود.

 

انتهای پیام/82027


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا