کهگیلویه و بویراحمد

مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد بی‌خیال کرونا/استانی با بیشترین درصد شیوع و ابتلا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در حالی که بیشترین شیوع ویروس کرونا و ابتلا به آن در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و دو برابر و گاهی بیشتر درصد ابتلای به ویروس در این استان از کشور بالاتر است اما همچنان درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان پایین‌تر از میانگین کشوری است.

برگزاری مراسمات شادی و عزا به خصوص برنامه‌های تشییع و تدفین و تجمع گسترده و بیش از اندازه در آرامستان‌های استان به ویژه در آرامستان شرف‌آباد یاسوج موجب نگرانی هر چه بیشتر می‌شود.

مسئولان نیز که آمارهای کنونی و پایین آمدن تعداد تلفات در کشور را می‌بینند و می‌شنوند رغبت چندانی برای مقابله با شیوع کرونا نداشته و همراه با بسیاری از مردم فکر می‌کنند که کرونا تمام شده و دیگر خبری از ویروس و کشندگی آن نیست.

این در حالی است که جهان اکنون درگیر نمونه‌ای خطرناک از ویروس بوده و همه از پیک بعدی و خطرات احتمالی آن نگران هستند اما در استان کهگیلویه و بویراحمد آن گونه که پیداست پایان کرونا برای مردم و مسئولان تصور می‌شود.

به گزارش فارس؛ با توجه به استقبال کمی که اکنون از واکسن در استان می‌شود و همچنین تجربه گذشته که درصد شیوع و ابتلا در این استان بالاتر از میانگین کشور است لازم بوده که مسئولان تدبیری چاره اندیشی کنند تا شاهد مرگ و میرهای گسترده در پیک احتمالی آینده کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نباشیم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا