اخبار ورزشی

مرادی: غیبت رستمی و مرادی در اردو بی احترامی به خودشان و تیم ملی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی مرادی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی وزنه برداری قبل از اعزام به مسابقات جهانی اظهار داشت: با توجه به اینکه اردوی تیم ملی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان در بابلسر در حال انجام است، تیم امید ما در رویداد پیش رو شرکت می کند. کادر فنی تیم ملی تشخیص داد که تعدادی از پشتوانه های تیم ملی در مسابقات شرکت کنند و برنامه ها برای آماده سازی آنها در حال اجرا است.

وی افزود: 14 نفر از ورزشکاران ما در اردوی تیم ملی آقایان هستند، از روز شنبه هم تیم ملی بانوان کار خود را آغاز خواهد کرد. کادر فنی تیم ملی در نهایت تشخیص می دهد که در مسابقات قهرمانی جهان چه نفراتی اعزام خواهند شد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص غیبت کیانوش رستمی و سهراب مرادی در اردوی تیم ملی و اینکه نبود این نفرات نوعی بی احترامی به تیم ملی محسوب می شود عنوان کرد: ما باید فرصت را برای جوانترها فراهم کنیم. امیدوارم این جوانان از فرصتی که در رویداد مهم قهرمانی جهان به آنها داده شده استفاده کنند. ما درهای اردوها را نبستیم و همیشه در اردوها به روی ورزشکاران باز است، ما از عزیزان دعوت کردیم، همه آمدند و در اردو شرکت کردند. در این شرایط انتظار داشتیم مرادی و رستمی در اردوها شرکت می کردند. 

مرادی تاکید کرد: این نفرات هیچ اطلاع رسانی در مورد غیبت خود به کادر فنی نکردند و به نوعی عدم حضور خود را در اردوی تیم ملی نشان دادند. این کار آنها بی احترامی به خودشان و تیم ملی است. این نفرات الگوهای رفتاری ورزش کشور هستند و باید طوری رفتار کنند که بقیه از رویه رفتاری آنها استفاده کنند. ما برنامه هایمان را روز گذشته با حضور وزیر ورزش ارائه کردیم. بلافاصله برنامه های تیم ملی بعد از این مسابقات برای بازی های آسیایی تنظیم شده و شاید در آنجا بیشتر بتوانیم در خدمت دوستان باشیم.امیدوارم در آن مسابقات عزیزان اصول را رعایت کنند و ما هم با نگاه پدرانه بیشتر به آنها کمک کنیم.

وی با اشاره به برنامه هایی که برای تیم های ملی بانوان در نظر گرفته شده است گفت: ما برنامه های مختلفی داشتیم و همان پشتیبانی هایی که برای آقایان در نظر گرفتیم برای بانوان نیز فراهم کردیم. مطمئنا در رویدادهای بین المللی با حفظ ارشی های اسلامی کشور بانوان عزیز هم در مسابقات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا