اخبار ورزشی

مدیر اجرایی باشگاه استقلال: چرا عدالت اجرا نمی‌شود؟

مدیر اجرایی باشگاه استقلال: چرا عدالت اجرا نمی‌شود؟

به گزارش خبرگزاری recive؛ سعید فتاحی درمورد موضوع خصوصی‌سازی باشگاه استقلال اظهار داشت: معاون حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع بوده و مسئولیت انجام این کار را برعهده گرفته است. اقدامات آغاز شده و ۱۰درصد به زودی عرضه می‌شود. تا زمان صدور مجوز هم به ۵۰درصد خواهیم رسید.
وی درمورد بیانیه‌ها و اعتراض‌های اخیر باشگاه استقلال به سازمان لیگ، گفت: استقلال در صدر جدول است و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. مدتی قبل با سهیل مهدی صحبت کردیم و موضوع را با وی در میان گذاشتیم. ما ۱۰ بازی زودتر از پرسپولیس بازی کردیم. تنها خواسته ما اجرای عدالت است. زمانی که من خودم برای لیگ برنامه‌ریزی می‌کردم شرایطی را در نظر می‌گرفتم که هر تیم ۱۳ بازی زودتر از حریف برگزار کند. این در شرایطی بود که آن زمان کار سخت تر بود چون تیم‌ها در آسیا حضور داشتند و برنامه بازی‌های تیم ملی هم فشرده‌تر بود.
مدیر اجرایی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در هفته پیش‌رو هم اتفاقی عجیب رخ می‌دهد و استقلال در ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف حریف خود می رود و پرسپولیس که در شهرستان بازی دارد ساعت ۱۹:۳۰ بازی خواهد کرد. فکر نمی‌کنم اتفاقاتی که رخ داده مربوط به جایگاه تیم‌ها باشد، چراکه من خودم در گذشته برنامه ۳۰ هفته لیگ را اعلام می کردم و نمی‌دانستم که تیم‌ها چه جایگاهی دارند.
فتاحی ادامه داد: با توجه به شرایط اگر بعد از دربی ۵ بازی ما هم دیر از پرسپولیس برگزار شود بازهم شرایط مساوی نخواهد شد. چرا عدالت اجرا نمی‌شود؟ ما درخواست خود را مطرح کردیم و نمی‌دانم که چرا دوستان مقاومت می‌کنند. خواسته ما قانونی و فقط اجرای عدالت است. بهاروند هم موافق ما بود و گفت که اشتباه شده است. اگر هم بیانیه می‌دهیم برای اجرای عدالت است. وقتی به نامه ما جواب نمی‌دهند، بیانیه صادر می‌کنیم.
وی درمورد شرایط زمین تمرین استقلال، اظهار داشت: برخی از تیم‌های شهرستانی در تهران تمرین می کنند. ما زمین آرارات را مدنظر داشتیم که کیفیت آن افت کرد. پس از آن زمین انقلاب را گرفتیم و تا ماه آینده به شرایط ایده‌آل خواهد رسید. کمپ حجازی هم خاک‌برداری شد و ان شاالله امسال چمن آن کاشته می‌شود تا سال آینده بتوانیم از آن بهره‌برداری کنیم.
بیشتر بخوانید:
جوابیه سازمان لیگ به ادعای استقلال
سرمربی تیم‌ملی بسکتبال رفتنی است؟
یحیی بازهم مهاجم می‌خواهد
۲۵۳۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا