خوزستان

مدیریت موفق دانشگاه علوم پزشکی اهواز در کمیت و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در تعطیلات نوروزی

مدیریت موفق دانشگاه علوم پزشکی اهواز در کمیت و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری recive: برنامه ریزی و مدیریت صحیح در ارائه خدمات به مردم در ایام تعطیلات نوروزی موجب بر جای گذاشتن عملکرد مطلوب دانشگاه علوم پزشکی اهواز در اجرای طرح سلامت شد.

دکتر محمد حسین سرمست شوشتری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و معاونین این دانشگاه از ساعات آغازین سال جدید تا اتمام تعطیلات بصورت شبانه روزی در بازدیدهای نظارتی صورت گرفته هم باعث دلگرمی نیروهای عملیاتی و محیطی حوزه سلامت بوده و هم بصورت میدانی روند ارائه خدمات به مردم را پایش و مدیریت نمودند.

از ابتدای سال‌ جاری بصورت مستمر و با حضور ریاست دانشگاه و معاونین دانشگاه از کلیه بیمارستان های اهواز بازدید و آخرین وضعیت ارائه خدمات درمانی به بیماران و مراجعان مورد پایش قرار گرفت و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشت.

در پی هشدارهای ستاد بحران در خصوص ورود سامانه های پر بارش، جلسات متعدد هماهنگی با حضور معاونین، مدیران و رؤسای بیمارستان برگزار شده و آمادگی بیمارستان ها جهت مواجهه با شرایط خاص آب و هوایی و جلوگیری از بروز اخلال در ارائه خدمات درمانی به مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت که خوشبختانه با تلاش و کوشش و حضور مستمر مدیران، رؤسای بیمارستان ها و تلاش و کوشش همه همکاران بیمارستان ها در شرایطی پایدار ارائه خدمات انجام گرفت.

پیگیری های رسانه ای حاکی از ابراز رضایت حداکثری مردم، مدیران استانی و فرمانداران مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز از روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام نوروزی می باشد.

بر پایه این گزارش، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استفاده از تجربیات موفق سال‌ های گذشته، با برنامه ریزی دقیق و مدیریت میدانی برای ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ توانست عملکرد مثبت و قابل دفاعی را در حوزه های بهداشتی، درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی ارائه نماید.

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا