قزوین

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین معرفی شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ میثم پیله فروش، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین اظهارکرد: اداره کل اقتصادی و دارایی یکی از نهادهای مهم در راستای توسعه و پیشرفت است و امور سرمایه گذاری باید در این اداره کل تمرکز یابد.
وی با بیان اینکه شرکت های خدمات سرمایه گذاری باید توسط بخش خصوصی اداره و توسط اقتصاد و دارایی نظارت شود، گفت: فرصت های سرمایه گذاری باید با هماهنگی دستگاه های مربوط به ویژه سند آمایش به روز رسانی شود که در این زمینه نیاز است مشوق های سرمایه گذاری دقیق و روشن باشد.
پیله فروش اضافه کرد: مجوزهای صادره باید فقط از طریق پنجره واحد صورت گیرد و اینگونه نباشد که سرمایه گذاری در استان انجام شود و در پنجره واحد نباشد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار داشت: نظارت بر شبکه بانکی به ویژه بانک‌های بخش خصوصی یکی از موضوعات دیگری است که باید توسط این اداره کل با جدیت دنبال شود.
وی با بیان اینکه اختیارات استان در پرونده های بانکی و مالیاتی باید افزایش یابد، گفت: نظارت بر منابعی که دولت در اختیار بانک ها قرار داده، بیمه واحدهای صنعتی به ویژه واحدهای پرخطر و جمع آوری دقیق اموال دولت و برنامه برای استفاده بهینه از آنها از دیگر اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
در این مراسم از خدمات بهنامی فر تقدیر و  امیر خلیلی خواه به عنوان مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی معرفی شد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا