سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان منصوب شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان؛ با حضور دکتر صادق ستاری فر، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، دکتر عادل خالقی ثمرین به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی و حکم وزیر آموزش و پرورش به وی اعطا شد.
ستاری فر ضمن تشکر از زحمات 5 ماهه دکتر محمد شاه حسینی، حضور در یادوارۀ شهدای فرهنگی و دانش آموز استان را به فال نیک گرفت و شرکت فعال دانش آموزان، فرهنگیان، خانواده معظم شهیدان و مسؤولان در این گونه برنامه ها را به عنوان یک کلاس و کارگاه تربیتی اثربخش برای همگان به ویژه فرزندان جامعه برشمرد.
وی گفت: آموزش و پرورش در دولت سیزدهم در حالی شروع به کار کرد که بحران کرونا و تعلیق فعالیت حضوری مدارس نظام تعلیم و تربیت و آموزش ما را تحت تأثیر قرار داده بود و بیش از آن مسایل و موضوعات تربیتی را به حاشیه برده بود. معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: به لطف خدا با پیگیری های انجام شده، موفق به بازگشایی مدارس و رسیدن به وضعیت نسبتا متعادل و قابل قبول به ویژه در حوزه ساماندهی و تأمین نیروی انسانی موردنیاز شده ایم که دستاور مهمی است.
وی همچنین اظهار کرد: در این مدت در سیاست های وزارت آموزش و پرورش مانند عدالت تربیتی، کیفیت بخشی به آموزش و پرورش، تربیت چندساحتی دانش آموزان، شفاف سازی حوزه های اداری و مالی، توجه به منزلت اجتماعی معلم، اهتمام به رفع نیازهای مناطق با رویکرد مردمی سازی و مردم محوری توفیقات خاصی حاصل شده است.
ستاری فر تغییر مدیریت ها و این آمدن و رفتن ها را به دو امدادی تشبیه کرد که هر یک از افرادی که قبول مسؤولیت می کند در مسیر رسیدن به هدف به اندازه خود تلاش می کند و سکان هدایت و راهبری را برای طی ادامه مسیر به فرد دیگری می سپرد و یک یک این افراد سرمایه های بی بدیل نهاد تعلیم و تربیت هستند و آموزش و پرورش قدردان سرمایه های خود است.
دکتر عادل خالقی ثمرین که با حکم وزیر آموزش و پرورش از امروز تولیت نهاد تعلیم و تربیت در استان سمنان را به عهده گرفت دارای دکترای تخصصی روانشناسی، مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل آموزش و پرورش است و خدمت خود را به عنوان آموزگار ابتدایی آغاز کرده و در طی این سال ها مسؤولیت های مختلفی را از سطح مدرسه تا اداره و ستاد به عهده داشته است.
گفتنی است: دکتر محمد شاه حسینی از 20 اردیبهشت 1401 به عنوان سرپرست آموزش و پرورش استان منصوب شده بود که با این جابجایی مجددا به محل اصلی خدمت خود در دانشگاه پیام نور بازخواهد گشت.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا