تهران

مدیرعامل شرکت عمران پرند: حاضریم شهر را تحویل شهرداری دهیم + فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در پرند، محسن وطن‌خواه، مدیر عامل شرکت عمران پرند شب دوشنبه ۳ آبان با حضور در یکی از شبکه‌های اجتماعی به سوالات مردم در خصوص عملکرد شرکت عمران گفت‌وگو کرد که بخش‌هایی از آن را در زیر مطالعه می‌کنید.

پرند از بن‌بست خارج می‌شود

محسن وطن‌خواهی در بخشی از این گفتگو درباره برنامه‌های پیش روی شرکت عمران همچون تامین بودجه خرید ون برای حمل و نقل شهری، برنامه شرکت عمران برای خارج شدن پرند از بن‌بست،‌ مذاکره با وزارت بهداشت جهت ساخت درمانگاه شبانه‌روزی تامین‌اجتماعی اشاره کرد.

 

 

در پرند چه می‌گذرد؟ پیمانکار محوری یا قرارداد محوری؟

مدیرعامل شرکت عمران پرند در بخش دیگری در پاسخ به سوالات شرکت‌کنندگان در مورد دریافت هزینه‌های اضافی، دریافت ارزش افزوده و عملکرد یک جانبه پیمانکاران در عمل به تعهدات و عدم تحویل پروژه‌ها توضیحاتی افزود: به جزء موضوع مبلغ ارزش‌افزوده، هیچ‌گونه افزایش قیمت در حوزه مسکن مهر نداریم و مشکلات مردم در پروژه سایبر بین‌الملل و پروژه هسا ۴ را حل می‌کنیم.

 

 

 بلادرنگ حاضریم شهر را تحویل شهرداری دهیم

وطن‌خواهی در ادامه با سوال دیگری در خصوص چرایی عدم تحویل شهر به شهرداری مواجه شد و ضمن بیان توضیحاتی تاکید کرد: ما در شرکت عمران پرند مدیر نیستیم، شهر مدیر دارد و آن هم شهرداری است، ما نه بلدیم و نه این‌کاره‌ایم، اگر هستیم مجبوریم، اگر شهرداری بخواهد بلادرنگ شهر را تحویل می‌دهیم.

 

 

شهرداری پرند جزو شهرداری‌های متمول کشور است

مدیر عامل شرکت عمران در مورد دغدغه مسؤولان شورای اسلامی و شهرداری به جهت نداشتن درآمد پایدار برای تحویل و یا اداره شهر بیان کرد: موضوع درآمد پایدار دغدغه همه شهرداری‌ها است و ما هم در شرکت عمران به کافی سهمی از پروژه‌ها در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد. شهرداری پرند جزو شهرداری‌های متمول کشور است.

 

 

حل مشکل مترو تا چند ماه آینده

وطن‌خواهی قول ایجاد ۵ مرکز خرید تره‌بار شبیه تره‌بار شاهد فاز یک را تا پایان سال داد، همچنین به خرید دو دستگاه خودرو آتش‌نشانی با نردبان ۳۲ و ۵۶ متری اشاره کرد که به زودی تحویل شهرداری می‌شود.

وی در ادامه از برنامه شرکت عمران در خصوص ایجاد ۴ زیرگذر در شهر اشاره کرد و گفت: مقدمات نصب چراغ راهنمایی در چهاربانده شهر آماده شده که در حال نصب است.

مدیرعامل شرکت عمران در مورد جمع‌آوری سگ‌ها افزود: ساماندهی سگ‌ها به عهده شرکت عمران بوده ولی طی تفاهمی مسؤولیت آن به شهرداری واگذار شد، در عین حال ما حاضریم دوباره این مسؤولیت را خودمان بپذیریم.

وی در پایان با توجه به وضعیت نابهنجار خیابان‌ها و کوچه‌ها با اشاره به شروع لکه‌گیری، بیان کرد: مشکلی در مورد انجام آسفالت نداریم و به زودی مشکل برطرف خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا