اجتماعی

محموله بزرگ کابل و سیم برق سرقتی در استان هرمزگان کشف شد

محموله بزرگ کابل و سیم برق سرقتی در استان هرمزگان کشف شد

به گزارش recive، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: محموله بزرگ کابل و سیم سرقتی به وزن یکهزار و ۷۸۰ کیلوگرم و به ارزش بیش از ۲ میلیارد و سیصد و چهل و پنج میلیون ریال به دستور مقام قضایی و با همکاری نیروی انتظامی در شهرستان جاسک کشف و ضبط شد.

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: در این رابطه، یک نفر دستگیر شده است که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت می‌باشد.

وی در ادامه افزود: پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان و مال خران در حوزه تجهیزات برق از جمله اقدامات اولویت‌دار دستگاه قضایی استان است و در این راستا از مردم انتظار می‌رود هرگونه موارد مشکوک را به شماره تماس فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا سامانه «سجام» دادگستری هرمزگان به آدرس اینترنتی http://sajam.scpd.ir اعلام کنند.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: آسیب رساندن به لوازم برقی مشترکان، تلفات برق، تاریکی معابر و بروز ناامنی در سطح شهر از دیگر زیان های وارده ناشی از سرقت تأسیسات و تجهیرات برق و از جمله مهمترین مصادیق تضییع حقوق عامه است.

قهرمانی یادآور شد: افزایش قیمت تجهیزات برق از جمله سیم‌های شبکه، سهولت امکان خرید و فروش در ضایعاتی‌ها و تسهیل دسترسی به آن‌ها از جمله عوامل افزایش سرقت است که در این راستا اقدامات جدی‌تری درحال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین به مال‌خرها و ضایعاتی‌هایی غیرمجاز که مبادرت به خرید تأسیسات مسروقه خدمات عمومی کنند هشدار داد؛ برخورد دستگاه قضایی با تخلفاتی که باعث ناامنی و بروز تبعات اجتماعی می‌شود سخت و بازدارنده خواهد بود.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا