اجتماعی

محصول جدید داروسازی دکتر عبیدی، تسکین طولانی مدت درد تا ۱۲ ساعت با ادوالژین ای آر

محصول جدید داروسازی دکتر عبیدی، تسکین طولانی مدت درد تا ۱۲ ساعت با ادوالژین ای آر

درد با هر شدتی از خفیف گرفته تا شدید، یک احساس ناخوشایند است و موجب افت کیفیت زندگی می شود. مزمن بودن درد، تحمل آن را بسیار دشوارتر می کند چرا که فرد، لحظه های زیادی از زندگی خود را با آن سپری می نماید. ادوالژین ای آر (Advalgin ER) داروی تسکین دهنده درد با اثری ۱۲ ساعته می باشد.

دردهای مزمن، معمولا در سنین بالای پنجاه سال بروز می کنند. تخریب تدریجی مفاصل (آرتروز) از جمله علت هایی است که موجب درد مزمن می شود. چنین دردهایی غالبا در مفاصل بزرگ بدن مثل مفصل زانو ایجاد می شوند که تحت فشار مداوم وزن بدن قرار دارد. همچنین مفصل های شانه، آرنج، مفاصل لگنی و ستون فقرات، مچ پا و غیره نیز می توانند دچار این درد شوند.

در صورت بروز ، تشدید و استمرار این دردها باید از داروهای تسکین دهنده و ضد التهاب استفاده کرد زیرا، عدم کنترل دردهای مزمن علاوه بر کاهش کیفیت زندگی افراد، اثرات منفی بر ذهن بیمار دارد و در نهایت می تواند منجر به افسردگی شود .

ادوالژین ای آر (Advalgin ER) حاوی ۶۰۰ میلی گرم ماده موثر ایبوپروفن است و با تکنولوژی پیشرفته دو لایه تولید می شود که  ۲۰۰ میلی گرم آن  به صورت سریع آزاد شده و باعث تسکین فوری درد می گردد؛ ۴۰۰ میلی گرم  آن نیز آهسته و  در طول ۱۲ ساعت آزاد می شود تا درد را به صورت طولانی مدت تسکین دهد. همچنین با مصرف تنها دو قرص در روز، عوارض گوارشی این دارو علیرغم جذب حداکثری (معادل ۳ قرص ایبوپروفن ۲۰۰ میلی گرم) به حداقل می رسد.

داروی ادوالژین ای آر (Advalgin ER) مورد تایید سازمان غذا و داروی ایران است. این دارو هم‌اکنون بدون نیاز به نسخه پزشک و با مشورت دکتر داروساز قابل تهیه بوده و در داروخانه‌های سراسر کشور در دسترس بیماران قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول، از جمله موارد احتیاط یا نحوه صحیح مصرف به وب‌سایت داروسازی دکتر عبیدی مراجعه کنید.

درباره داروسازی دکتر عبیدی

داروسازی دکتر عبیدی، نخستین داروسازی ایران با هفتاد و پنج سال سابقه درخشان، میراث‌دار کیفیت و نوآوری در صنعت داروسازی کشور محسوب می‌شود. داروسازی دکتر عبیدی با رعایت دقیق عوامل موثر بر کیفیت دارو و ارائه راهکارهای درمانی موثر و مورد نیاز برای ارتقای سطح سلامتی جامعه، همواره و در هر شرایطی در کنار همه ایرانیان بوده و خواهد بود.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا