کرمانشاه

محرومیت از رانندگی در انتظار رانندگان متخلف

محرومیت از رانندگی در انتظار رانندگان متخلف

به گزارش خبرگزاری recive از کرمانشاه؛ سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: پلیس به صورت جدی و مستمر برخورد با تخلفات رانندگانی که با انجام حرکات خطرناک امنیت خود و دیگران را با چالش مواجه می کنند، در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: انجام حرکات نمایشی، دور دور کردن، ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت، نداشتن پلاک و یا مخدوش بودن آن، نمونه ای از تخلفاتی است که پلیس حتما با آن ها برخورد می کند.
حیدری افزود: برابر مقررات در مرحله اول برای راننده متخلف جریمه و ثبت نمره منفی در سوابق و ثبت توقیف سیستمی و محرومیت از ارائه خدمات در نظر گرفته می شود.
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد: در مرحله دوم نیز توقیف وسیله نقلیه متخلف و انتقال آن به پارکینگ به مدت 15 روز اعمال خواهد شد.
وی افزود: پس از گذشت این زمان و آزادسازی وسیله نقلیه، در صورتی که راننده خودرو به تخلفات خود ادامه دهد علاوه بر اعمال موارد یاد شده، ضمن تشکیل پرونده و ارجاع آن به دستگاه قضائی، فرد متخلف به مدت سه ماه از رانندگی محروم خواهد شد.
حیدری در پایان از شهروندان خواست تخلفات حادثه ساز و برخوردهای هنجارشکنانه رانندگان متخلف را از طریق سامانه 120 به پلیس راهور گزارش کنند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا