آذربایجان غربی

محدودیت ورود مسافران به آذربایجان‌غربی تا ۱۹ دی

محدودیت ورود مسافران به آذربایجان‌غربی تا ۱۹ دی

به گزارش recive آذربایجان‌غربی،رضا ابراهیمی افزود: ورود و خروج از مرزهای هوایی و زمینی استان تا ۱۰ روز آینده ممنوع بوده و تنها افرادی که شامل هفت بند استثنای ستاد ملی مقابله باشند، به شرط داشتن کارت واکسیناسیون و همچنین تست پی سی آر منفی امکان عبور را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه احتمال دارد محدودیت‌ها دوباه تمدید شود، ادامه داد: دارندگان پروانه‌های اقامت معتبر جمهوری اسلامی ایران، دارندگان روادید تحصیلی اعم از طلاب و دانشجویان خارجی، دارندگان روادید ورود بازرگانان و تجار، دارندگان روادید با حق کار، دارندگان روادید درمانی و گردشگری سلامت، دارندگان روادید سرمایه‌گذاری، دارندگان مهر خروج و مراجعت از پلیس مهاجرت و گذرنامه در صورت ارائه کارت واکسیناسیون و داشتن تست پی سی آر منفی در داخل اجازه ورود خواهند داشت.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: همچنین بر اساس ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و خروج مسافر از هشت کشور آفریقایی تا مهلت تعیین شده ممنوع است.

ابراهیمی اضافه کرد: ورود مسافران غیر ایرانی از کشورهای انگلیس، دانمارک، نروز و فرانسه به صورت مستقیم و غیرمستقیم نیز در این مدت ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قدرت سرایت سویه امیکرون بسیار بالاست، گفت: باید اقناع سازی مردم در راستای کمک برای جلوگیری از شیوع بیشتر این سویه با تلاش همگانی صورت گیرد.

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا