اجتماعی

محدودیت‌های سفرهای نوروزی اعلام شد/ واکسن شرط اصلی سفر

محدودیت‌های سفرهای نوروزی اعلام شد/ واکسن شرط اصلی سفر

حسین قاسمی، درباره اعمال محدودیت ها برای سفرهای نوروزی گفت: ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می‌توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان‌های کشور سفر کنند.

وی افزود: محدودیت‌های کرونایی از جلسه ۱۰۴ ستاد ملی کرونا تصویب و اعمال شده است و در جلسه‌های ۱۰۶ و ۱۰۷ ستاد ملی کرونا نیز تمدید شده است. اخیرا  رئیس جمهور دستوری صادر کرده اند و خواستار بازنگری مجدد در رنگ بندی ها و اعمال محدودیت مرتبط با آن متناسب با مدیریت هوشمند و واکسیناسیون شده‌اند.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا ادامه داد: در همین راستا این موضوع روز گذشته در جلسه کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی بررسی و مقرر است فردا نیز در جلسه روسای کمیته های تخصصی دفتر معاون اول رئیس جمهور، مطرح شود، اگر نهایی شود روز شنبه در ستاد ملی کرونا مطرح  و تصمیم گیری می‌شود.

وی تاکید کرد: محدودیت‌ها در ۵ حوزه کارکنان،اصناف، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و ترددها است، اما این محدودیت‌ها به شکل گذشته و به مانند آبان سال ۹۹ که محدودیت‌های سختگیرانه‌ای داشتیم، نیست‌ و متناسب با بحث مدیریت هوشمند در بستر سامانه و واکسیناسیون تغییرات اعمال می‌شود.

وی گفت: در اعمال محدودیت‌های کرونایی در ایام نوروز ۱۴۰۱ ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می‌توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان‌های کشور سفر کنند.

۲۳۵۲۳۵

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا