اخبار ورزشی

مجیدی: کارهای دیگران را من می‌کردم ساعت ۱۲ در میدان آزادی دارم می‌زدند!

مجیدی: کارهای دیگران را من می‌کردم ساعت ۱۲ در میدان آزادی دارم می‌زدند!

به گزارش خبرگزاری recive؛ فرهاد مجیدی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، مخصوصاض بازیکنان تیم خودم که حدود ۶۰ دقیقه را ۱۰ نفره بازی کردند. آنها با تمام وجودشان بازی کردند و از تمام آنها تشکر می‌کنم. در نیمه اول همه چیز خوب بود و ما صاحب، توپ و میدان و فرصت‌ بودیم، اما متاسفانه یک صحنه در دقیقه ۴۰ روند بازی را تغییر داد. در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و با اضافه کردن بازیکنان سرعتی دنبال برد بودیم، اما نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم.
*نهایتا داور باید به سیلوا کارت زرد می داد؛ ضربه های زیادی از داور خورده ایم
وی درمورد صحنه‌ای که بازیکن استقلال اخراج شد، تصریح کرد: من نمی‌خواهم هر دفعه مثل برخی‌ها در اینجا داد و بیداد کنم و بهانه بیاورم. شک نکنید اگر این اتفاق برای استقلال بود نه خطا می‌گرفتند و نه کارت می‌دادند. من صحنه را بین دو نیمه نگاه کردم؛اولاً که بازیکن پیکان به توپ نمی‌رسید و خطایی هم نبود. نهایتاً داور باید کارت زرد می‌داد. اگر بازی‌های ما را آنالیز کنید متوجه می‌شوید که ما ضربه‌های زیادی از داوری‌ها خورده‌ایم.
*ما ضرر می کنیم اما تیم های دیگر داد و بیداد می کنند
سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: نمی‌خواهم درمورد داوری صحبت کنم و فکر می‌کنم یک موضوع کلی است. احساس می‌کنم که ما ضرر می‌کنیم و تیم‌های دیگر داد و بیداد می‌کنند. اتفاقاتی برای استقلال افتاده که من به عنوان سرمربی این تیم احساس می‌کنم دوست ندارند ما قهرمان شویم. می‌توانم ۱۰ مورد را نام ببرم. فیلم مارمولک را دیده‌اید؟ دیده‌اید که راه‌های رسیدن به خدا را مطرح می‌کند؟ می‌خواهید من هم راه‌هایی که طی کردند تا استقلال قهرمان نشوند را به شما خواهم گفت.
مجیدی عنوان کرد: می‌خواستم این صحبت‌ها را آخر فصل بگویم، اما حالا می‌گویم. نکته اول؛ بروید ورزشگاه که ساعت ۳ بازی دارید، اما ساعت یک و نیم از فدراسیون نامه می‌زنند که دو بازیکن حق بازی ندارند. یعنی اینقدر هماهنگ و برنامه‌ریزی شده بود که ما زمان نداشتیم بازیکن جایگزین اعلام کنیم. گویا بازی‌های محلی است. مورد دوم؛ در این مملکت فاسدان، جاعلان، دزدان، دزدان خانه خودم و … تحت تعقیب نیستند، اما برخی مسئولان ساعت ۸ صبح در تلویزیون گفتند که دو بازیکن استقلال باید سرباز شوند.
*کار دیگری امتحان کنید، تیم مجیدی ۱۰ نفره هم نمی بازد
وی گفت: این همه آدم در این مملکت هزار میلیارد هزار میلیارد پول بردند و کسی آنها را تعقیب نکردند، اما حالا همه بسیج شدند که این دو بازیکن سرباز شوند. با این دو جوان چه کردند؟ جام‌جهانی را از آنها گرفتند. چگونه شب می‌خوابید؟ کسی از وضعیت روحی سیاوش و حسین خبر دارد؟ مورد سوم؛ استقلال را در نیمه اول ۱۰ نفره کنید تا ببازد، اما من پیشنهاد می‌کنم کار دیگری را امتحان کنید، چون تیم مجیدی ۱۰ نفره هم نمی‌بازد. اینها بهانه نیست. 
*در دربی رفت و برگشت برای ما پنالتی نگرفتند اما تیم های دیگر اعتراض می کنند
سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: اگر کارهایی که سایر مربیان کردند را من می‌کردم به قرآن قسم ساعت ۱۲ ظهر همان روز در میدان آزادی من را دار می‌زدند. من یک مصاحبه کردم و گفتم که دکان باز کرده‌اند و ممنوع‌الکار شدم. فرق من با سایر مربیان چیست؟ اگر کارهایی که سایر مربیان با داوران می‌کنند را من می‌کردم چه می‌شد؟ احساس می‌کنم کسی که باید معترض باشد ما هستیم. رفت و برگشت در دربی برای ما پنالتی نگرفتند و چگونه بقیه تیم‌ها اعتراض می‌کنند؟ سایر تیم‌ها با چه رویی به داوری‌ها اعتراض می‌کنند؟ تیم من را در نیمه اول ۱۰ نفره می‌کنند، اما این راه هم جواب نداد و پیشنهاد می‌کنم برای بازی بعدی ما را ۹ نفره کنید!
*باشگاه گفت معافیت مرادمند انجام شده و به استقلال بازمی گردد
مجیدی درخصوص احتمال بازگشت مرادمند به جمع آبی‌پوشان گفت: من نمی‌دانم چگونه این موضوع مطرح می‌شود؟ هر حرفی من الان بزنم سندیت ندارد. اصلاً قانونی وجود ندارد و هرکسی هرکاری دوست دارد می‌کند. هرجوری که دوست دارند برنامه‌ریزی می‌کنند و بازی می‌گذارند و محروم می‌کنند. من هم وقتی مطلع شدم قطعاً شما را در جریان قرار خواهم داد. به خدا قسم که من هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم، فقط باشگاه گفت که مراحل معافیت وی انجام شده و به زودی به تمرینات می‌آید، اما تا نیاید چیزی را باور نمی‌کنم.
وی درمورد شانس قهرمانی استقلال در این فصل خاطرنشان کرد: بازیکنانم شایسته‌ترین نفرات برای کسب عنوان قهرمانی هستند. الکی شلوغش نکنید. بازیکنان من در ایران بهترین هستند. استقلال بیست‌وچهار هفته نشان داده که بهترین است، پس الکی دنبال داستان نباشید. در سال‌های گذشته این مسائل نبود و فقط امسال اتفاق افتاده است؟ ما شایسته‌ترین تیم برای کسب قهرمانی هستیم.

بیشتر بخوانید:
کارشناسی داوری دیدار استقلال و پیکان
جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وچهارم/عکس
استقلال ۱۰ نفره هم بدون باخت ماند
۲۵۳۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا