اخبار ورزشی

مجیدی: هر بازیکنی بخواهد می تواند از استقلال برود

مجیدی: هر بازیکنی بخواهد می تواند از استقلال برود

به گزارش خبرگزاری recive؛ فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ذوب‌آهن اظهار داشت: اغلب بازی های ما در داخل خانه است  و روی این بازی ها حساب ویژه ای باز کرده ایم. می دانیم که ذوب آهن هم تیم خوبی است و اگر باهوش نباشیم دچار مشکل می شویم.
وی در خصوص برگزاری بازی در ساعت 7 شب گفت: من مشکلی در این زمینه نمی بینیم.
*فردا سیستم استقلال را می بینید
وی در خصوص اینکه فردا تیمش با 3 مدافع یا 4 مدافع بازی می کند گفت: من که نمی توانم در مورد مسائل فنی بازی صحبت کنم. اجازه بدهید فردا بازی شروع شود و آنوقت سیستم ما مشخص می شود.
*غلامی به زودی به ما اضافه می شود سرمربی تیم استقلال در خصوص زمان بازگشت عارف غلامی به میادین فوتبال گفت: عارف با ما تمریناتش را شروع کرده وبه زودی به ما اضافه می شود.
*بازیکنی که نمی خواهد در استقلال بماند بهتر است برود
مجیدی در خصوص اینکه آیا از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات راضی بود یا خیر گفت: من یک چیز کلی در مورد اتفاقات نیم فصل می گویم. به عنوان سرمربی هر زمانی که مربی هر تیم از جمله استقلال باشم اگر بازیکن می خواهد به من بگوید می خواهم بروم بدون فکر کردن با آن من موافقت می کنم.بازیکن باید بداند در چه تیم بزرگی بازی می کند. امکان ندارد بازیکن بگوید من می خواهم بروم و من مخالفت کنم. تا روزی که در اینجا هستم هر بازیکنی که فکر رفتن دارد بهتر است برود. چه فیکس باشد و چه ذخیره. با همه احترام برای جدا شده ها باید بگویم 2-3 نفر در لیست خروجی ام نبودند.مثلا آغاسی گفت من شرایط روحی ندارم که در تهران بمانم. تنها بحثی که با باشگاه داشتم این بود اگر بازیکنی نمی خواهد بماند به صورت قطعی باید جدا شود ولی بقیه موارد به سیستم باشگاه ربط دارد.
* تنها بحثم با باشگاه نوع جدایی بازیکنان بود
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: چگونه بازیکن برای باشگاه شرط می گذارد؟ من شان باشگاه را حفظ می کنم. هر بازیکنی که می خواهد می تواند از استقلال برود. آنقدر استقلال بزرگ است که با جدایی چند نفر اتفاقی برایش رخ ندهد. بازیکنی که دلش با تیم نیست می تواند برود. قاسمی نژاد در دفتر من صحبت کرد و گفت می خواهد برود و من هم موافقت کردم. بقیه مکانیزم جدا شدن وی را باشگاه تصمیم گرفته است. تا روزی که در این تیم هستم اجازه نمی دهم کسی برای استقلال شرط بگذارد. همین جوانان مطمئن باشید آنقدر خوب خواهند بود که سال بعد همه تیم های دیگر دنبال آنها خواهند آمد.
* زمین مجموعه انقلاب بدتر از زمین مجموعه آرارات بود
وی در خصوص برگزاری تمرین در مجموعه انقلاب گفت: ما دیروز آنجا تمرین کردیم و تا پایان تمرین نگران بودم که بازیکنانم مصدوم شوند. زمین دیروز بسیار بدتر از زمینی بود که ما در آن تمرین می کردیم و به همین دلیل به زمین تمرین آرارات برگشتیم.
*به بازیکنان استقلال گفتم هیچ چیزی تمام نشده است
سرمربی استقلال در پاسخ به این سول که چقدر در بازگردادندن شخصیت به این تیم موافق بوده است گفت:به خودم و کادرم و مجموعه اجرایی باشگاه تبریک می گویم چون در این کار موفق بودیم. فکر نمی کردم به این سرعت به این شرایط برسیم. یکی از مباحث همین شخصیت تیمی است. من تا روزی که در استقلال هستم اجازه نمی دهم کسی یا بازیکنی در استقلال شرط بگذارد یا حرف بزند.شخصیت تیم من یعنی نباختن.  چون تیمم گل نمی خورد بیشتر خوشحال هستم که 5 گل بزند.امروز به بازیکنانم گفتم که  شخصیت را به استقلال برگردانند. به بچه ها گفتم 14 بازی دیگر داریمو باید این روند را حفظ کنیم و کارمان را ادامه بدهیم.
* به من گفته اند بازیکنان جدید فردا می توانند بازی کنند
وی در خصوص اینکه آیا از 2 بازیکن جدید تیمش می تواند استفاده کند یا خیر گفت: تا شما ارنج ما را در نیاورید ول نمی کنید. ( با خنده) دو سه بار اتفاقاتی رخ داد که بازیکنان به استادیوم آمدند گفتند چند بازیکن نمی توانند ما را همراهی کنند. تا الان به من گفتند این بازیکنان می توانند ولی فردا چه می شود را نمی دانم.
*روزی که در مورد رضایی صحبت کردم حرفم را باور نکردید
وی در خصوص اینکه تکلیف سعید مهری با استقلال چه می شود عنوان کرد: سعید امروز با ما تمرین کرد ولی به صورت کلی می گویم  بعد از نیم فصل چند بازیکن را در لیستم قرار ندادم و به باشگاه اسامی آنها را گفتم. نکته ای که کسی به آنها نمی پردازد این است که من 2 بازیکن با کیفیت به استقلال آوردم. روزی که در مورد علیرضا رضایی حرف زدم همین شما دوستان حرف من را باور نکردید. شما در آینده می بینید این بازیکنان جدیدی که آمدند چه فوتبالیست هایی خواهند شد.
* برخی مسائل درون خانوادگی است
وی در خصوص اینکه بعد از بازی با پیکان در مورد مسائل مالی صحبت هایی را انجام داد گفت:اینها یک مسائل درون خانوادگی است که بهتر است زیاد در مورد آنها صحبت نکنیم. امروز بیشتر با بازیکنان در مورد مسائل فنی حرف زدم و 20 دقیقه با آنها در مورد اهمیت بازی حرف زدم. با درایتی که از آقای آجورلو سراغ دارم این مسائل زودتر حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اختلاف شدید ارزش سرخابی‌های پایتخت/عکس
حضور هافبک گمشده استقلال در تمرین آبی‌پوشان!
دلخوری یحیی از بدقولی رامین رضاییان

258 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا