اخبار ورزشی

مجیدی نگذاشت داستان منصوریان تکرار شود/ عکس

مجیدی نگذاشت داستان منصوریان تکرار شود/ عکس

به گزارش خبرگزاری recive؛ با اینکه معمولا رسم بر این است که نیمکت نشینان تیم میزبان بعد از مراسم شروع بازی به سمت نیمکت میهمان بروند و به آنها خوشامد بگویند اما فرهاد مجیدی و همکارانش در بازی روز گذشته کادرفنی و بازیکنان رزرو پیکان را غافلگیر کردند.

بعد از ماجرایی که در بازی استقلال و نفت آبادان پیش آمد و علیرضا منصوریان در مصاحبه‌ای آتشین اعلام کرد فرهاد مجیدی از جلوی نیمکت آنها رد شده و به طرف مربیان نفت نرفته، سرمربی استقلال در بازی دیروز پیش‌دستی کرد تا حاشیه جدیدی پیش نیاید.

مجیدی که به همراه اعضای کادرفنی استقلال از تونل قسمت جنوبی وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی شد، به ناچار برای رسیدن به نیمکت خودی باید از جلوی نیمکت پیکان عبور می‌کرد. سرمربی استقلال اما در اقدامی جالب هنگام رسیدن به نیمکت پیکان و قبل از آنکه مراسم شروع بازی برگزار شود، از پله‌های نیمکت پیکان پایین رفت و بعد از دست دادن با بازیکنان و سایر نیمکت نشینان این تیم، با مجتبی حسینی خوش و بش کرد و عکس یادگاری گرفت.

سایر مربیان و نیمکت نشینان استقلال نیز به تبعیت از مجیدی این کار را انجام دادند تا صحنه های جالبی از برخورد گرم مربیان دو تیم را شاهد باشیم.

۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا