اخبار ورزشی

مجیدی: در مورد سرمربی تیم ملی تند صحبت کردم

مجیدی: در مورد سرمربی تیم ملی تند صحبت کردم

به گزارش خبرگزاری recive؛ فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پیکان اظهار داشت:قبل از اینکه در مورد بازی فردا صحبت کنم در مورد کنفرانس قبلی و در مورد تیم ملی و سرمربی آن صحبت کنم.
وی افزود: اعتراف می‌کنم که مقداری تند صحبت کردم. باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. ناراحتی بازیکنانم هم مزید بر علت شد. از سرمربی تیم ملی تقاضا دارم که ناراحتی من را جور دیگری فرض کند. می دانم نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد. او هرطور که دوست دارد می تواند تیمش را بچیند.
سرمربی استقلال با بیان اینکه تقاضایی از دراگان اسکوچیچ دارد تصریح کرد: باشگاه استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر باید شأن بیشتری داشته باشد. من رابطه دوستانه‌ای با سرمربی تیم ملی دارم اما می‌خواهم رفتار متقابلی با او وجود داشته باشد. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم است و این خوشحالی‌ها رنگ خاصی ندارند جز پرچم سه رنگ ایران.
مجیدی در مورد بازی فردا مقابل پیکان گفت: پیکان نیم‌فصل اول بازی‌های خوبی انجام داد. ما فرصت اشتباه نداریم. از بازیکنانم به خاطر تمریناتی که پشت سر گذاشتند ممنون هستم. امیدوارم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. 
وی در خصوص وضعیت عزیزبک آمانوف عنوان کرد: ما یک بازیکن برزیلی می‌خواستیم اما جلسات به نتیجه نرسید و نتوانستیم او را جذب کنیم. یک بازیکن دیگر پیشنهاد دادیم و امیدوارم بتوانیم او را جذب کنیم. آمانوف بازیکن خوبی است. مدتهاست او را می‌شناسم. امیدوارم بتواند خط هافبک ما را تقویت کند.
وی در مورد بازیکن ازبکی گفت: به عنوان وینگر چپ بازی می‌کند و از طرفی کارشناسان معتقدند استقلال به یک بازی‌ساز نیاز دارد.
مجیدی با اشاره به بازیکن ازبک عنوان کرد: او را از قبل می‌شناختم. بازی‌های ازبکستان را می‌دیدیم و آنالیز می‌کردیم. بازیکن بسیار جوان و خوبی است. فکر می‌کنم می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند. 
سرمربی استقلال در خصوص اینکه صالح حردانی به بازی فردا می‌رسد،‌اظهار داشت: باشگاه به من گفته بله و می‌تواند در بازی فردا بازی کند.
مجیدی در مورد ورودی و خروجی‌های استقلال و اینکه یکی از مدافعین وسط این تیم را ترک کرد و آیا ترکیب استقلال نسبت به نیم‌فصل اول دچار تغییر می‌شود گفت: عارف آقاسی جزو خروجی‌های ما نبود. او حدود یک ماهی بود که با ما صحبت می‌کرد و دوست داشت جدا شود. به خاطر مسائل روحی و روانی و شرایطی که از زندگی در تهران داشت دوست داشت در اهواز کنار خانواده‌اش باشد. به خاطر مسائلی که پیش آمد اجازه دادیم برود. جزو برنامه‌های خروجی ما نبود و با توجه به پست‌هایی که نیاز داشتیم بازیکن جذب کردیم.
وی در مورد حضور آرش برهانی در آکادمی باشگاه استقلال و همچنین بازگشت جانواریو به ایران عنوان کرد: خیلی خوشحالم که امروز جانواریو قرار است سر تمرین بیاید، او از دوستان قدیمی من است. یکی از خارجی‌های خوبی است که به فوتبال ایران آمد. در مورد آرش برهانی هم او در عرصه مربیگری بسیار خوب بوده است.

بیشتر بخوانید:
استقلال خودش را شریک قهرمانی سنگال کرد/عکس
مجیدی پرچم سفید را بالا برد؛ درباره اسکوچیچ اشتباه کردم
کار خیر عبدالرزاق حمدالله برای خانواده کودک مغربی/عکس

258 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا